Linnex Postat 12 januari 2016 Postat 12 januari 2016 Jag fick en notifiering när du nämnde mig. Liknade som vid gilla. 1 Citera
Perk Postat 12 januari 2016 Postat 12 januari 2016 On 2016-01-11 at 14:56, ormet sade: Användaruppgifterna skall vi försöka lösa direkt. Jag kommer personligen alltid strida för att ha så få underkategorier som möjligt. Det blir mer levande att ha mer inlägg på samma ställe. Men föreningen är demokratisk så vi får se vart det slutar. Vi har precis aktiverat en plugin för Taggar & Prefix som vi skall finslipa under kommande veckor. Tack för ditt engagemang & input! Jag vill ha fler underkategorier framförallt i "Teknik", det är många saker i "övrigt". Det är mycket lättare att hitta om det finns tex "sump" eller "kalkreaktor". Det blir inte mer levande för att allt "finns i sjön", snarare mer rörigt. Det som är levande syns ju i "vad är nytt?" eller i aktivitetsflödet. Dvs vill man se vad som händer kollar man i de flödena, vill man veta något mer specifikt går man till respektive underkategori och läser eller lägger in nya frågor. Sen vill jag tacka er som jobbar med forumet, ni gör ett stort och bra jobb! 1 Citera
kocknick Postat 12 januari 2016 Postat 12 januari 2016 Jag kan fortfarande inte läggs ut bilder med taptalk här på sg. 1 Citera
Tribiani Postat 12 januari 2016 Författare Postat 12 januari 2016 Har du testat IPS egna mobilgränssnitt @kocknick? Det har blivit riktigt bra. Det kan vara värt att prova i alla fall. 1 Citera
Rameau Postat 14 januari 2016 Postat 14 januari 2016 Under förra versionen kunde man i listan "vad är nytt" klicka sig direkt till sista sidan av en tråd, försvann den funktionen eller är det bara jag som inte hittar? Citera
Tribiani Postat 14 januari 2016 Författare Postat 14 januari 2016 @Rameau om du klickar på pricken eller stjärnan till vänster om rubriken så kommer du till det första olästa inlägget. Citera
kocknick Postat 14 januari 2016 Postat 14 januari 2016 @tribiani mobil ver. verkar ju super! Men sökfunktionen fungerar inte för mig.. så fort jag trycker för att börja skriva in något så poppar tangentbordet fram och tillbaka lika fort Citera
Tribiani Postat 14 januari 2016 Författare Postat 14 januari 2016 Det verkar tyvärr vara så för mig också @kocknick. Det får vi lägga till på fellistan. Skoj att du gillar mobilversionen. Jag tycker att den är helt ok. Får jag fråga vilken mobil och operativsystem du använder? Citera
wrang Postat 14 januari 2016 Postat 14 januari 2016 Jag ser ändå att ni löser felet med tapatalk! gillar inte mobilversionen å kör andra forum med TP Mvh Christian Skickat från min iPhone 6S 1 Citera
Tribiani Postat 14 januari 2016 Författare Postat 14 januari 2016 Det ena utesluter ju inte det andra. Det är bra om båda möjligheterna finns. Jag uppdaterade Tapatalk pluggen igår kväll till version 1.1.7. Har det gjort någon nytta? Jag använder inte det själv så kom gärna med feedback. 1 Citera
wrang Postat 14 januari 2016 Postat 14 januari 2016 Tack men jag testar ändå mobil versionen till å från , man kanske gillar den ändå tillslut Mvh Christian Skickat från min iPhone 6S Edit Nej man kan ändå inte bifoga en fil. Edit 2 Rensade cahsen i tapatalk så funkade det 1 Citera
kocknick Postat 14 januari 2016 Postat 14 januari 2016 8 timmar sedan, Tribiani sade: Det verkar tyvärr vara så för mig också @kocknick. Det får vi lägga till på fellistan. Skoj att du gillar mobilversionen. Jag tycker att den är helt ok. Får jag fråga vilken mobil och operativsystem du använder? Har en Samsung note 4 och senaste uppdateringen på operativsystem, kitkat 5.1.1 Ja den kan bli bättre utseendemässigt tycker jag väl, eller om man kan ha det som inställning.. känns lite Windows xp över det men väldigt skön med mobilanpassat! Citera
kocknick Postat 14 januari 2016 Postat 14 januari 2016 Tar tillbaka min Windows xp diss, använt mobilversionen lite mer nu o den är behaglig för ögonen 1 Citera
Tribiani Postat 14 januari 2016 Författare Postat 14 januari 2016 Det verkar vara något med Android (testat med 3 olika Androider där det inte funkar) för det funkar fint med iPhone 6. Det kommer rätt många uppdateringar på forumprogramvaran så det kommer säkert en fix. Vi har noterat det. Annars får vi göra ett supportärende av det. 1 Citera
wrang Postat 15 januari 2016 Postat 15 januari 2016 Tillbaka på ruta 1 Tapatalk funkar ej med att ladda upp bilder. Samma som innan Mvh Christian Skickat från min iPhone 6S Citera
freguz Postat 16 januari 2016 Postat 16 januari 2016 Nu är själva IPS uppgraderat till senaste patch, kan ju ha rättat till Tapatalk, prova igen.. Citera
Yodelking Postat 16 januari 2016 Postat 16 januari 2016 Chatten är fixad nu, var så god att chatta igen! Citera
freguz Postat 16 januari 2016 Postat 16 januari 2016 Synd att chatten inte syns i mobilmenyn, kan man inte få in den? Citera
Tribiani Postat 16 januari 2016 Författare Postat 16 januari 2016 Nu syns chatten i mobilen också 1 Citera
wrang Postat 16 januari 2016 Postat 16 januari 2016 Tapatalk crassar med tapatalk då man bifogar med tapatalk men kör man med bifogar med bilaga så kommer felet upp igen så nån inställning är det som ej stämmer på serven... Mvh Christian Skickat från min iPhone 6S Citera
Tribiani Postat 16 januari 2016 Författare Postat 16 januari 2016 Det finns inga inställningar att göra som hanterar bilder eller bilagor. Citera
Yodelking Postat 16 januari 2016 Postat 16 januari 2016 Test från Tapatalk Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
wrang Postat 16 januari 2016 Postat 16 januari 2016 Test från Tapatalk Skickat från min iPhone med Tapatalk Du bifogar med tapatalk och ingen bilaga? /Christian Skickat från min iPhone 6s med Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.