adddo Postat 5 september 2006 Dela Postat 5 september 2006 Ser fint som fan ut Patrik!Ska till Sumpan imorgon (Onsdag) eftermiddag/Kväll. Är du hemma då? Kan ju ta med mig pumpen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 6 september 2006 Författare Dela Postat 6 september 2006 En lika dålig bild till. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Riktigt snyggt!Vi åkte hem tidigt från sumpan idag... kommer förbi en annan dag, komma upp o kolla in karet då kanske? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
watter Postat 7 september 2006 Dela Postat 7 september 2006 Mycket snyggt kar Sohalen slår allt, vilken firre! mvh Emil Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas K Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 Vill gärna se mer bilder av detta kar, gärna på din sohal. VILKEN FISK!!!MVH/ Andreas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 22 september 2006 Författare Dela Postat 22 september 2006 Inga bra bilder, men det är vad min kamera klarar att åstakomma. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 Snyggt Patrik! har hänt en del sen i våras, då jag var o kolla. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Janne Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 Snyggt Patrik, ta det lungt med dosering, skynd inte på, det är på gång. /Janne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jurgonh Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 Helt sjukt vilket fint akvarium Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 22 september 2006 Författare Dela Postat 22 september 2006 Ja Janne det blir bara bättre för varje byte av zeoviten men tyvär förlorade jag den handbolls stora korallen jag fick av dig.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Niclas Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 Riktigt jädrans snyggt! Blir inspektion på plats å det snaraste Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Capote Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 Mycket vackra koraller och och en bitig Sohal. Snyggt! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JMAONE Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 Din Sohal är bara för mycket!!! Den fyller väl 3 år snart eller? Måste väl firas med fika;) Ha ha! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 Måste säga att de e riktigt snyggt! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 24 september 2006 Dela Postat 24 september 2006 Tycker att burken e FUL.Förstår inte vad folk ser när dom säger att den e fin. Min åsikt... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 24 september 2006 Dela Postat 24 september 2006 jag håller med Broder isak, den är alldeles för soft! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 24 september 2006 Dela Postat 24 september 2006 jag håller med Broder isak, den är alldeles för soft!Leif!Hur menar du då?Jag har sett karet IRL och gillar det. Hade för mig att du gjort dig av med din Sohal. Stämde inte det? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 24 september 2006 Dela Postat 24 september 2006 Det är på skoj, Jonas - det är ett av dom snyggaste och mest välmående kar jag sett på länge - IRL också Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 24 september 2006 Dela Postat 24 september 2006 ABSOLUT PÅ SKOJ! Burken e jättefin och patrick hade förståt att jag skojade... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 24 september 2006 Dela Postat 24 september 2006 Jag började bli orolig för er. BroderIsak vet jag ju har sett det live då jag varit med och tänkte att nu har ni rökt på eller något. Kanske hittat andra saker än lampor när ni letat på divesrse siter. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 24 september 2006 Dela Postat 24 september 2006 Vi är några från guiden som brukar samlas i lönndom och röka på utav h-e, men broder isak brukar bli så stökig att vi får nog lägga ner snart *S*Vet inte vad du menar för sorts siter, Jonas (nudge,nudge) - men vi har en finne med som säjer att han >siter i det!<kan det vara det du menar? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JMAONE Postat 24 september 2006 Dela Postat 24 september 2006 Ja, BroderIsak är det inte daggs att trappa ner på nori rökat? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 24 september 2006 Författare Dela Postat 24 september 2006 Det börjar nog bli dax för en pub kväll snart eller ett besök på skansen o mat o öl efter.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 24 september 2006 Dela Postat 24 september 2006 Det börjar nog bli dax för en pub kväll snart eller ett besök på skansen o mat o öl efter.PatrikFår man röka på där då? För det verkar vara ett populärt nöje har jag förstått! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 24 september 2006 Dela Postat 24 september 2006 Jadå, ta med leg. eller intyg från föräldrer! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.