Ahab Postat 8 september 2006 Postat 8 september 2006 Centropyge flavissimus kanske...får man fråga var den kommer ifrån? Riktigt fin fisk.
Jurgonh Postat 8 september 2006 Postat 8 september 2006 Centropyge flavissimus kanske...får man fråga var den kommer ifrån? Riktigt fin fisk.Är inte centropyge en dvärgkejsare?
nelson Postat 8 september 2006 Postat 8 september 2006 Hejsan!Hur går det med Gonioporan. Det gick åt skogen för min, ruttet foder enligt mig för den åt och sedan dog den över natten. MVH Nelson
Doris Postat 8 september 2006 Postat 8 september 2006 Ja skulle ju tro att de är en Acanthurus coeruleus ;blir blå när den blir älder . de är inte så att den är köpt på amazon -- KarlstadMvh Magnus
NIKE Postat 8 september 2006 Författare Postat 8 september 2006 Jo det ska vara en careleus, men hur lång tid tar det innan den färgar ut?
Doris Postat 8 september 2006 Postat 8 september 2006 Info om fisken finner du här http://www.liveaquaria.com/product/prod_display.cfm?pcatid=328&N=0Mvh Magnus
Ahab Postat 8 september 2006 Postat 8 september 2006 Helt fel av mig, bläddrade i min kirurgbok och hittade den bilden utan att inse att den var ett exempel på mimikry hos Acanthurus coeruleus.
NIKE Postat 11 september 2006 Författare Postat 11 september 2006 hmm bara o vänta tills den färgar ut, blev lite orolig för den har inte visat några tendenser till blått
NIKE Postat 11 september 2006 Författare Postat 11 september 2006 Hejsan!Hur går det med Gonioporan. Det gick åt skogen för min, ruttet foder enligt mig för den åt och sedan dog den över natten. MVH NelsonNaaa den lämnade in för korallhimlen för 1 månad sen, Typiskt för den var riktigt riktigt fin bra länge, men men .....
NIKE Postat 20 november 2006 Författare Postat 20 november 2006 Här kommer lite nya bilder, har lagt i lite grus på botten, jösses vad ljust det blev.Riktigt trevligtHur gör ni för o få acroporor till o växa??? tycker det tar evigheter för de där små fraggarna o växa.... en del av dem står rätt under MH-lampan....allt annat växer så det knakar ,montipororna speciellt och även den bruna saken i mitten , ngn som kan namnet på den?
Syd Postat 20 november 2006 Postat 20 november 2006 Det blev riktigt snyggt med korallsanden Nicklas.
NIKE Postat 20 november 2006 Författare Postat 20 november 2006 Jo det blev kanon.....men sen lär man ju sig från de äldre.........menar de som hållit på längre
adddo Postat 20 november 2006 Postat 20 november 2006 Riktigt snyggt Nicklas!! Mer bilder, berätta mer om tekniken oxå.
Daniel N Postat 20 november 2006 Postat 20 november 2006 Läste tråden precis. Härlig utveckling sen du startade detta kar. Jobba på som du gjort så här långt.Daniel
jens karlskrona Postat 21 november 2006 Postat 21 november 2006 allt annat växer så det knakar ,montipororna speciellt och även den bruna saken i mitten , ngn som kan namnet på den?Det är oxå en Montipora,(om vi menar samma) fast inte flakväxande utan en Montipora Digitata..Växer väldigt fort, snyggt NIKE...
Bmwpower Postat 21 november 2006 Postat 21 november 2006 och det är ju tur att den yngre kan hålla er med sand :-)
NIKE Postat 14 januari 2007 Författare Postat 14 januari 2007 Hej igenHar byggt en ny ramp till karet ( eller Bo har byggt o jag har tittat på) Tack så mycket för hjälpen Bo. Blev ett riktigt bra lyft både utseende och handjavande mässigt. Helt otroligt så smidigt det kan vara Före och efter Hsar tagit lite nya bilder oxo som jag tänkte dela med mig.Någon som kan svara vilka korallerna på närbilderna är??? Skulle vilja vet namnen på dem, lite svårt o se på bilderna men ni kan väll testa .NIKE
NIKE Postat 16 januari 2007 Författare Postat 16 januari 2007 Det hade du allt gillat va!!! Fraggar kan du bli vid........
teggner Postat 16 januari 2007 Postat 16 januari 2007 Du vet inte namnet på denna? den var ruskigt snygg bland de finaste jag sett
stigigemla Postat 16 januari 2007 Postat 16 januari 2007 Det är en seriatopora caliendrum. Min absoluta favorit.
NIKE Postat 17 januari 2007 Författare Postat 17 januari 2007 AHHH det var ju dig jag fick den av Stig, vart lite osäker .Den är bland det finaste jag har i karet , grymt mysig korall
NIKE Postat 19 februari 2007 Författare Postat 19 februari 2007 Tog en ny bild igår på karet , ser ut så här nuförtiden.
Rekommenderade inlägg