GustavF Postat 29 november 2007 Författare Postat 29 november 2007 Skickade för ca en vecka sedan min skummarpump till Deltec i Tyskland p.g.a. att den lät som ett tröskverk. Den har alltid varit högljudd men på sista tiden har det blivit mycket värre. Idag kom den tillbaka. Det kan mycket möjligt vara en helt ny pump, men det är åtminstone ny impeller. Skummaren är klart tystare även om den är långtifrån tyst. En stor eloge till Deltec som fixade det snabbt, utan att bråka och helt kostnadsfritt. Det enda jag fick stå för var frakten dit, men även den kan man slippa om man köpt skummaren hos en lokal handlare. Nu behöver jag bara dämpa luftinsuget också. Någon som har en gammal filmburk över?
Trilobite Postat 29 november 2007 Postat 29 november 2007 Ett jättefint kar! Jag är själv väldigt förtjust i trattkantarell-skivisar!
Illustratören Postat 9 december 2007 Postat 9 december 2007 Hello!Hur går det med fraggkaret? Du får skicka upp lite bilder snart, ska du inte starta en tråd för fraggkaret?
_Manne_ Postat 10 december 2007 Postat 10 december 2007 hur pass "gamla" är dom röda resp lila skivorna ?
GustavF Postat 10 december 2007 Författare Postat 10 december 2007 Hello!Hur går det med fraggkaret? Du får skicka upp lite bilder snart, ska du inte starta en tråd för fraggkaret?Bilder kommer. Vill helst få klart bordsskivan först så det ser lite vackrare ut. Skall även inympa fler fraggar från det "stora" akvariet. Tror jag tar det i den här tråden. Det är så fjuttigt att det inte förtjänar en egen tråd jättefint kar och jättefina bilder!!Tack så myckethur pass "gamla" är dom röda resp lila skivorna ?Ca 20 månader tror jag. De lila/blåa i höger framkant är dock yngre. Kanske 12 månader.otroligt va fint det är ^^Tackar tackar
DaTrucka Postat 16 september 2008 Postat 16 september 2008 Längesedan det kom några uppdateringar här. Finns karet kvar, bilder?
Illustratören Postat 27 juli 2009 Postat 27 juli 2009 Hallå Gustav, är du där? Va ett tag sedan man såg något inlägg, är de bara en svacka eller har du lagt ner denna burk?
Rekommenderade inlägg