Dave Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Beställde i söndags från PWSS o har ännu inte fått någe mail om frakt etc, mailade idag igen o frågade hur det gick, skrev att jag behöver saltet lite pronto. Men inget svar. Står att han har problem med mailen men det var ju i januari...??Någon som lyckats få tag på honom via nätet?? Citera
GustavF Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Du får troligen snabbare svar om du ringer. Brukar alltid vara det bästa kommunikationssättet för snabba svar. Citera
Dave Postat 9 maj 2006 Författare Postat 9 maj 2006 telefon? finns de kvar? : )kallar man sig webbutik så tycker jag man ska svara inom två dagar ialllafall.. Hm.. Citera
GustavF Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Kag håller med, men man kan inte alltid lita på cyberrymden och det är även lätt att tänka "Det där svarar jag på om en stund" och så blir det inte av alls. Citera
nemo Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Beställde i söndags från PWSS o har ännu inte fått någe mail om frakt etc, mailade idag igen o frågade hur det gick, skrev att jag behöver saltet lite pronto. Men inget svar. Står att han har problem med mailen men det var ju i januari...??Någon som lyckats få tag på honom via nätet??Jag har aldrig haft några problem med dom,Det är den enda företag som jag varit med om, som har ringt efter att jag haft lite problem med en skummarpump. & undrar hur det går.Behöver man något pronto, Så är det alltid säkrast att ringa & kolla så att det finns på lager för omg leverans. Citera
norsken Postat 10 maj 2006 Postat 10 maj 2006 Jag har bra ärfarenhet av Patrick kom ihåg att han har ett lantbruk att driva med, ni vet säkert att bönderna jobbar för fullt nu så ha lite tålamod tycker jag. Citera
Sillen Postat 10 maj 2006 Postat 10 maj 2006 Jag håller med de tidigare talarna. Du kan inte kräva att de är där 365 dagar om året och dessutom så säger de att du kan ringa jämt. Någon gång måste du göra annat som semmester. Men ring han om det är pronto! Citera
Mucken Postat 10 maj 2006 Postat 10 maj 2006 Jag är mycket nöjd med pwss och har bara goda erfarenheter av att handla av dom. Jag brukar ringa in mina beställningar och i regel så får jag beställda varor på 5-7 dagar. Citera
PuniXer Postat 10 maj 2006 Postat 10 maj 2006 Jag har också handlat där och har bara goda erfarenheter, brukar kontakta via webb formuläret, får oftast svar på 1-2 dagar.MvhKai Citera
keyser Postat 10 maj 2006 Postat 10 maj 2006 min erfarenhet:Tar långt tid att få grejerna, har fått fel saker levererade. Väldigt svårt att få snabbt svar och mail ska vi inte tala om. Ringde säkert 20ggr på en vecka utan att komma fram.Kommer man väl fram på telefon så är de jättetrevliga och hjälpsamma. Bra priser Citera
Draedon Postat 10 maj 2006 Postat 10 maj 2006 Jag har handlat där en gång, inga problem alls. Lite sega mailsvar, men va f*n.. det kan jag förstå. Vet själv hur det är när man har 42 nya mail som ska besvaras.Jag ringde och fick svar direkt, tyckte både patrick och tjejen var trevliga och hjälpsamma. Citera
Klubbsson Postat 10 maj 2006 Postat 10 maj 2006 När det gäller service så är det ingen annan vebbutik som kommer i närheten. Sist jag handlade så frågade han på eget iniativ om jag var nöjd med en pryl jag har haft problem med. Det var jag inte, han gav mig då pengarna tillbaka fast att garantitiden var slut för över ett halvår sen.Men jag tror att dom lider av lite växtvärk, dom har fått hyra in extra personal och han kommer att bygga större utrymme så småning om. Behöver man något pronto så är det din LFS som gäller. Citera
Guest lysröret Postat 10 maj 2006 Postat 10 maj 2006 Patrick är en supertrevlig prick som är service-inriktad mot sina kunder. En ängel till skillnad mot någon annan(ingen nämnd).JR & Reef Zone är lika trevliga de. Citera
gesi Postat 10 maj 2006 Postat 10 maj 2006 jag har handlat för snart över 15.000:- och bytt saker fram o tillbaka oxå..alltid är både patrik och sussie jätte trevliga!!jämfört med andra butiker och generellt!jag håller med om att det kan ta lite tid att få tag på de och få sina saker men de växer ju så det knakar..därav lite personalbrist...ha lite tålamod och fortsätt ring!i slutändan får du ändå service bättre än någon annanstans!! Citera
H8RED Postat 10 maj 2006 Postat 10 maj 2006 Jag har handlat av dem en gång och fick snabbt svar, snabb leverans, bra pris och ett trevligt bemötande. Citera
crille Postat 10 maj 2006 Postat 10 maj 2006 har inte handlat så mycket där,men dom gånger jag gjort det har det funkat bra,lite längre leveranstider brukar det vara i webb-butiker,tycker man fått positivt bemötande när man ringt,tycker vi ska va räda om våra svenska butikerbåde vanliga och webb-butiker,webben är kanon för oss som har 20-100 miltill närmsta butik Citera
Draedon Postat 10 maj 2006 Postat 10 maj 2006 webben är kanon för oss som har 20-100 miltill närmsta butikså sant som det var sagt... närmsta är 20+ mil bort Citera
wrang Postat 10 maj 2006 Postat 10 maj 2006 tycker vi ska va räda om våra svenska butikerHåller med tillfullo. Trotts att man luras utav priset att det är jätte billigt tex 25kg Salt så får man inte glömma att frakten tillkommer på webbutiker och då är uppe i samma pris som ens lokala affär Citera
Robert Lennqvist Postat 10 maj 2006 Postat 10 maj 2006 Min erfarenhet är att det är en kanonbutik med bra service. Ibland tar det lite längre tid att få svar på frågor, men den övriga servicen är så bra att jag inte ser det som något problem. Ger dem mina varmaste rekomendationer./Robban Citera
Conny Postat 10 maj 2006 Postat 10 maj 2006 tycker att har man webbutik så ska man svara på mail, ska inte behöva ta mer än ett par dagar för svar.sist jag handlade på webbutik tog det 2 veckor för svar trots flera mail,dåligt!!/Conny Citera
Guest Putt Postat 10 maj 2006 Postat 10 maj 2006 jag har inte haft några problem när jag beställt av Patrick och Susanne. Alltid trevligt bemötande och är det några problem så löser det sig. Kan rekommendera dom, som så många andra kan. Citera
Laggeman Postat 10 maj 2006 Postat 10 maj 2006 Instämmer med merparten av föregående talare. Snabb service och bra priser med ett bra sortiment. Det kan ju faktiskt vara så att man kan ha tekniska problem utan att man vet om det. Men så fort det ringer någon och börjar undra så brukar dessa lösas. Testa att ringa till dem och tänk på att det finns mer för dem än bara hemsidan kanske? Citera
Guest Putt Postat 10 maj 2006 Postat 10 maj 2006 Håller med Laggeman, de ger ett bra bemötande mot mig som kund och person. mvh Putte Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.