Gå till innehåll

Sverige vs. Paraguay 1-0


Draedon

Rekommenderade inlägg

För i h-e!

Kan vi stackare som inte är intresserade av sport, få ha en enda plats kvar här i världen där man slipper sport-terrorn!!!! :-

Eller måste jag vänta till jag "bor i en etta med jordvärme" innan jag finner frid?

Tänk såhär; Det inträffar bara en gång vart 4:e år. Tyvärr får man lov att stå ut under tiden...

Men se det från den positiva sidan - våra saltvattensvänner får mer uppmärksamhet under en tid framöver. :)

Alltså det är synd å säga i detta forum, men jag är tveksam på om det finns någon som är mindre intresserad av fotboll än mig. Hockey för hela slanten för min del.

Blev "påtvingad" att sitta och glo på matchen igår och visst kan jag förstå en del av spänningen, men att folk ska behöva bli alldeles galen och skrika/hoppa bara för ett 1-0 mål i en match som inte ens är en finalmatch?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tänk såhär; Det inträffar bara en gång vart 4:e år. Tyvärr får man lov att stå ut under tiden...

Men se det från den positiva sidan - våra saltvattensvänner får mer uppmärksamhet under en tid framöver. :)

Ha ha, jag får väl spara mina stående ovationer till det blir ett akvarie-VM!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

För i h-e!

Kan vi stackare som inte är intresserade av sport, få ha en enda plats kvar här i världen där man slipper sport-terrorn!!!! :-

Eller måste jag vänta till jag "bor i en etta med jordvärme" innan jag finner frid?

Ni slipper det lätt för det är bara att inte logga in på dessa trådar för det gick inte att missa vad tråden handlade om. Det är dags att komma ur garderoben och komma ut med att du gillar sport!;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ha ha, jag får väl spara mina stående ovationer till det blir ett akvarie-VM!

Hoppet är inte ute Greger. Du kanske kan dra igång som svensk coach? Fast både de blåa och gula färgerna verkar upptagna ;) :

Video:

http://www.nbc17.com/video/9259073/index.html

Härligt Sverige! Varför måste de alltid göra det så olidligt spännande? Inte bra för nerverna :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Härligt Sverige! Varför måste de alltid göra det så olidligt spännande? Inte bra för nerverna :)

eller hur!! mot slutet av andra halvlek, innan målet, så kunde jag knappt titta.. satt och spelade poker på mobilen för att få något annat att koncentrera mig på :skrattar:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju spänningen som är tjusningen!

ja självklart, men jag har extremt dåliga sportnerver... ;) när sverige är i form och det är mästerskap i hockey, fotboll eller handboll så förvandlas jag från den lugna och sansade Magnus till den galna och lätt psykotiska sport-Magnus som kastar fjärrkontroller i väggen när sverige förlorar osv :skrattar:

Men mot England måste Zlatan skärpa sig!!!

ja han verkar inte vara riktigt i form tyvärr.. :(

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...