Gå till innehåll

Pappa


ramq

Rekommenderade inlägg

Asså nu får ni gratulera mig, för jag blev pappa idag kl 16.54. :-)

Liten söt tjej på 2660 gram och 46cm lång.

Hade en del problem på väget ut så det blev till att "snitta", men allt är helt OK nu.

Och nej, det finns ingen som är stoltare än mig just nu. :-)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack allihopa.

Efter en riktigt god natts sömn (till skillnad från dom senaste 3 nätterna) så är man utvilad. Ska strax fara upp till dom små liven på BB igen.

Det var lite nervöst/kaotiskt/etc ett tag då läkaren inte vågade ta någon risk utan skickade ner henne direkt till operation. Men, allt gick bra till slut. :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Grattis och lycka till i framtiden och behåll denna känsla och kärlek till den dagen hon ritat en vacker bild på tapeten med spritpenna, kastar mat omkring sig när hon ska lära sig äta själv och gjort tusen andra liknande saker. Då behöver du den.

Men allvarligt talat, det finns inget större så - - GRATTIS SOM FAN!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack allihopa.

Efter en riktigt god natts sömn (till skillnad från dom senaste 3 nätterna) så är man utvilad. Ska strax fara upp till dom små liven på BB igen.

Det var lite nervöst/kaotiskt/etc ett tag då läkaren inte vågade ta någon risk utan skickade ner henne direkt till operation. Men, allt gick bra till slut. :)

bara så att du vet,sömn brukar vara lyx,men det är lugnt,när dom små liven kommer i tonåren,är det tvärtom

grattis igen

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

bara så att du vet,sömn brukar vara lyx,men det är lugnt,när dom små liven kommer i tonåren,är det tvärtom

grattis igen

Hmm det är som min svärfar sa.... får du en son har du en ... att hålla reda på, men får du en dotter måste du hålla reda på tusentals.....

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...