Andreas K Postat 12 januari 2007 Dela Postat 12 januari 2007 Vackra bilder och ett vackert akvarium. det är kul att se akvarium som utvecklas.Det kommer att bli ännu vackrare när korallerna växt till sig ännu mer.Keep up the good workMVH/ Andreas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 12 januari 2007 Författare Dela Postat 12 januari 2007 Vackra bilder och ett vackert akvarium. det är kul att se akvarium som utvecklas.Det kommer att bli ännu vackrare när korallerna växt till sig ännu mer.Keep up the good workMVH/ AndreasMan tackar för de värmande orden Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 Bjarne!Dina bilder för en veckan sedan var toppen. Jag gillade denna https://www.saltvattensguiden.se/forumet/attachment.php?attachmentid=11142&d=1167953936 skarpt. Hoppas få lite mer liknande bilder ur lite olika vinklar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 13 januari 2007 Författare Dela Postat 13 januari 2007 Bjarne!Dina bilder för en veckan sedan var toppen. Jag gillade denna https://www.saltvattensguiden.se/forumet/attachment.php?attachmentid=11142&d=1167953936 skarpt. Hoppas få lite mer liknande bilder ur lite olika vinklar.Tackar för de fina orden Jonas Ska ta lite bilder framöver... lite 'off' just nu Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 25 januari 2007 Författare Dela Postat 25 januari 2007 Tog ett par bilder idag när jag va uttråkad. Inget nytt egentligen.Haren Harry har fördubblat sig i storlek sen i oktober. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 25 januari 2007 Författare Dela Postat 25 januari 2007 Ett par andra bilder.. försöker få till det med färgerna på acroporer o sånt, men det går inte med min skräpkamera...... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 25 januari 2007 Författare Dela Postat 25 januari 2007 Aa just det, dendron e still going strong.. kul tycker jag! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 25 januari 2007 Dela Postat 25 januari 2007 TACK för att vi får se in i ditt kar! Jag gillar dina bilder. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Karoline Postat 25 januari 2007 Dela Postat 25 januari 2007 Snyggt Bjarne!!Underbara bilder./Karro Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 25 januari 2007 Författare Dela Postat 25 januari 2007 TACK för att vi får se in i ditt kar! Jag gillar dina bilder.Tack Jonas, önskar jag hade råd med en bättre kamera Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 25 januari 2007 Författare Dela Postat 25 januari 2007 Snyggt Bjarne!!Underbara bilder./KarroTackar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Draedon Postat 25 januari 2007 Dela Postat 25 januari 2007 Aa just det, dendron e still going strong.. kul tycker jag! den är så j-a snygg! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 25 januari 2007 Författare Dela Postat 25 januari 2007 den är så j-a snygg! Ja den är lite fin tycker jag med Kul att den verkar trivas hyffsat iallafall. Men det är ju iofs lite kort tid att uttala sig om då jag bara haft den i... kan det vara tre månader. Men man har ju sett att dom faller ihop o dör ganska fort när dom inte mår bra så kanske att detta funkar, var ju lite av en chansning Har den på botten där det är ett konstant starkt flöde, tror det är viktigt att den har ett jämt flöde o inte står med intervallflöde hos SPS koraller. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 18 februari 2007 Författare Dela Postat 18 februari 2007 Detta kar är nu till salu då vi börjar komma igång med uppgradering.https://www.saltvattensguiden.se/annonser/showproduct.php?product=2341 Kommer skapa en ny tråd med det nya framöver! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 20 mars 2007 Författare Dela Postat 20 mars 2007 Nya karet är nu färdigsnickrat (möbeln) ska slipa o måla sen ska grejerna flyttas över! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ramq Postat 20 mars 2007 Dela Postat 20 mars 2007 Väldigt sugen på att se några bilder.Sedan får du ju snart (idag?) en finfin armatur att hänga över karet, inte sant? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 20 mars 2007 Författare Dela Postat 20 mars 2007 Väldigt sugen på att se några bilder.Sedan får du ju snart (idag?) en finfin armatur att hänga över karet, inte sant? Jajamän! Tackar! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 23 mars 2007 Författare Dela Postat 23 mars 2007 Sådär!Allt överflyttat till det nya karet.. puh..Väntar på skummare, har fått låna en så länge av en kompis.Bilder kommer när jag orkar..Oj så ont i ryggen jag har efter dessa senaste dagar... Börjar man bli gammal?..Kommer fortsätta i denna tråd tror jag.. Kul o ha en egen dagbok oavsett kar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Karoline Postat 23 mars 2007 Dela Postat 23 mars 2007 Sådär!Allt överflyttat till det nya karet.. puh..Väntar på skummare, har fått låna en så länge av en kompis.Bilder kommer när jag orkar..Oj så ont i ryggen jag har efter dessa senaste dagar... Börjar man bli gammal?..Kommer fortsätta i denna tråd tror jag.. Kul o ha en egen dagbok oavsett kar.Underbart Bjarne!!Vi kommer och våldgästar er här någon dag *skratt*/karro Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 23 mars 2007 Författare Dela Postat 23 mars 2007 Underbart Bjarne!!Vi kommer och våldgästar er här någon dag *skratt*/karroNi är alltid välkomna det vet ni! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 24 mars 2007 Dela Postat 24 mars 2007 Sådär!Allt överflyttat till det nya karet.. puh..Väntar på skummare, har fått låna en så länge av en kompis.Bilder kommer när jag orkar..Oj så ont i ryggen jag har efter dessa senaste dagar... Börjar man bli gammal?..Kommer fortsätta i denna tråd tror jag.. Kul o ha en egen dagbok oavsett kar.Väntar på spänning på bilderna! Och gammal är du inte ynglingen! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 28 mars 2007 Författare Dela Postat 28 mars 2007 Jaha då har man sett Norbergs kar live. Det va tamej*** det ballaste kar jag sett. Korallerna var ju stora som dasslock en del av dem.. O fiskarna tjocka o välmående som Ordförande Persson. Fick med mig några små små bitar hem oxå (ironi )Ska se om man hinner ta några bilder ikväll efter eller före fotbollen.Sillen: jag intalar mig själv det oxå, men men, jag vet inte, blir ett till år äldre nu på söndag oxå. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Karoline Postat 28 mars 2007 Dela Postat 28 mars 2007 Tack för titten på ditt nya kar.Riktigt vackert, ska bli spännande att se de nya korallerna sen.Du bara måste lägga ut bilder ikväll!!!/Karro Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ramq Postat 28 mars 2007 Dela Postat 28 mars 2007 Det är fler som tycker det... Vill ju se min gamla armatur i action! =) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 28 mars 2007 Författare Dela Postat 28 mars 2007 Hann inte få några bra bilder efter matchen.. lite deprimerad efter det sorgliga spelet Sverige hade så det får bli ett par bilder som Victoria tog på regelverket och nån bild med dålig skärpa innan den sista lampan oxå släcktes.Får försöka igen imorgon. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.