Draedon Postat 16 januari 2007 Dela Postat 16 januari 2007 skämmes Robin! Du stoppar i en drake och ger oss inte ens EN liten bild... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mr cheezy Postat 16 januari 2007 Författare Dela Postat 16 januari 2007 hehe bild kommer.. har inte haft någon kamera hemma. men ska ta en i morgon.. hultis: ne förlitet är det inte.. skulle behöva ett par fiskar till så man inte behöver leta efter dom.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 16 januari 2007 Dela Postat 16 januari 2007 hehe bild kommer.. har inte haft någon kamera hemma. men ska ta en i morgon.. hultis: ne förlitet är det inte.. skulle behöva ett par fiskar till så man inte behöver leta efter dom..det är dä som är den sjysta grejer! slippa "guldfisk i skålen" effekten, den firren behöver man ju inte leta efter precis.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mr cheezy Postat 16 januari 2007 Författare Dela Postat 16 januari 2007 hehe jo vist e det kul men skulle inte skada med ett par fiskar till.. den dagen man behöver leta efter en guld fisk i en skål den dagen ska man nog lägga ner allt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 16 januari 2007 Dela Postat 16 januari 2007 hehe jo vist e det kul men skulle inte skada med ett par fiskar till.. den dagen man behöver leta efter en guld fisk i en skål den dagen ska man nog lägga ner allt. klart det ska i mera fiskar! draken kommer nog fram mera då oxå, den undersöker nog bara sitt nya underbara hem för fullt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mr cheezy Postat 23 januari 2007 Författare Dela Postat 23 januari 2007 panik... min strumpa med Ultra Power-Phos har fått en mystiskt hål idag och hälften av all Ultra Power-Phos har spridits runt i mitt akvarium.. vad ska jag göra? vad kan hända m.m? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Danne_b Postat 23 januari 2007 Dela Postat 23 januari 2007 Skulle gissa på att den enda skadan som den kan åstadkomma är stopp i rör och dyl, samt allt jobb du måste lägga ned för att få bort det från akvariet.Jag vet, dålig timing, men du kan inte tänka dig att slänga upp några nya bilder? =)Mvh Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mr cheezy Postat 23 januari 2007 Författare Dela Postat 23 januari 2007 tog nya bilder idag men nu så hittar jag inte sladden så kan inte föra över dom får ta det i morgon.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Karoline Postat 23 januari 2007 Dela Postat 23 januari 2007 Snyggt akvarium!Det kommer att bli perfekt för de fiskar du vill ha.Lycka till!MVH Karro och Anders Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Danne_b Postat 23 januari 2007 Dela Postat 23 januari 2007 tog nya bilder idag men nu så hittar jag inte sladden så kan inte föra över dom får ta det i morgon..Okej, ska bli roligt att se hur det ser ut med fisk i. Väldigt snyggt inrett, är säker på att detta kommer att bli ett väldigt grymt akvarium.Mvh Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mr cheezy Postat 24 januari 2007 Författare Dela Postat 24 januari 2007 Ett par bilder på min drake.. He/she is sooo tiny.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rasmus Postat 24 januari 2007 Dela Postat 24 januari 2007 cool drake! hur stor blir den? och hur små fiskar kan du ha med den? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
pimo Postat 24 januari 2007 Dela Postat 24 januari 2007 Snyggt!Hur stor är han nu ingefär?, haha ser ut som en liten plutt nu i ditt kar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mr cheezy Postat 24 januari 2007 Författare Dela Postat 24 januari 2007 hehe jo vist ser han ut som en lite plutt.. den är ca 7 cm lång skulle jag tro.. exakt hur stor den blir får vi se men dom blir ganska stora så små fisk kommer ej gå så bra när han blir större.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 25 januari 2007 Dela Postat 25 januari 2007 snygg drake... är det en antennata? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Karoline Postat 25 januari 2007 Dela Postat 25 januari 2007 Vacker liten drake.P. Volitans va??MVH Karro Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mr cheezy Postat 25 januari 2007 Författare Dela Postat 25 januari 2007 Såldes till mig som Pterois volitans men börjar mer och mer tro det är en Pterois antennata.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Karoline Postat 25 januari 2007 Dela Postat 25 januari 2007 Det här är en Antennata, den blir ju bara 7" lång.Jag tror inte att det är en sån som du har.Din ser ut som dom som vi har hemma. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 25 januari 2007 Dela Postat 25 januari 2007 Tycker oxå din ser ut som en Volitans som Karro eller Anders säger. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Karoline Postat 25 januari 2007 Dela Postat 25 januari 2007 Karro är det som skriver Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mr cheezy Postat 6 februari 2007 Författare Dela Postat 6 februari 2007 En mer underbara dag får man leta efter. Äntligen har min haj letat sig ut från ägget.. Helt otroligt söt. Som jag har väntat å äntligen så har jag min första haj. mer än 10 nästa 15 års väntan av mitt 20 åriga liv.. hahaOrsäkta kvaliten på bilderna fick ta dom med min mobil.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Raketforskaren Postat 6 februari 2007 Dela Postat 6 februari 2007 Häftigt! Nu vill vi se en strid ström av bilder framöver. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Karoline Postat 6 februari 2007 Dela Postat 6 februari 2007 Ååå va söt den är!!Hur gör man för att få dom och äta?Mvh Karro och Anders Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
GimliX Postat 6 februari 2007 Dela Postat 6 februari 2007 Man får Grattulera och önska lycka till! Mera bilder vill vi se sen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mr cheezy Postat 6 februari 2007 Författare Dela Postat 6 februari 2007 Karro och Anders det är det som är det svåra.. många börjar aldrig äta, det är bara att försöka att ge dom olika saker som de gillar... funkar inget så kan man tvångsmata men inget som rekomenderas i första taget.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.