Clownen Postat 17 oktober 2006 Postat 17 oktober 2006 Vacker film i hög upplösning om reven i Indonesien. Kräver quicktime och är 100mb stor.http://www.uwimaging.com/gallery/video/Nicklin/indo_05.htmlMvhPeter Citera
Clownen Postat 17 oktober 2006 Författare Postat 17 oktober 2006 hehe ser ju ingen film Pröva länken nu Citera
Draedon Postat 17 oktober 2006 Postat 17 oktober 2006 det är fejkat, det där är inte indonesien.. någon har smygfilmat i mitt akvarium ruskigt snyggt... Citera
acuario Postat 17 oktober 2006 Postat 17 oktober 2006 Som vanligt så kan jag inte se se andra kan se. Kör aktiv x kontroll, "okey" IEXPLORE.EXE har stött på ett problem och måste avslutas. Jag har quick time installerat. Citera
diskustok Postat 17 oktober 2006 Postat 17 oktober 2006 Som vanligt så kan jag inte se se andra kan se. Kör aktiv x kontroll, "okey" IEXPLORE.EXE har stött på ett problem och måste avslutas. Jag har quick time installerat.du är inte ensam om det har samma problem hehe Citera
Jurgonh Postat 17 oktober 2006 Postat 17 oktober 2006 Använd inte internet explorer, det är en mycket dålig browser, och ni får bara adwares och virus och skit.Jag kan varmt rekomendera opera www.opera.comeller möjligen Firefox, men allt annat än Explorer iaf Citera
diskustok Postat 17 oktober 2006 Postat 17 oktober 2006 använd mozilla firefox det fungera iaf provar nu nämligen Citera
Draedon Postat 17 oktober 2006 Postat 17 oktober 2006 inte firefox! hellre internet explorer... men allra helst Opera! Citera
fiend Postat 17 oktober 2006 Postat 17 oktober 2006 Fungerar utmärkt för mig i Internet Explorer =)Kör med Quicktime alternative istället för Quicktime från Apple.Mvh Fredrik Citera
fiend Postat 17 oktober 2006 Postat 17 oktober 2006 Använd inte internet explorer, det är en mycket dålig browser, och ni får bara adwares och virus och skit.Adware, virus och skit får man oavsett webbläsare om man inte är försiktig och håller sig uppdaterad.Har kört IE sedan begynnelsens tid och aldrig fått något virus och den adware jag brukar få är vissa cookies. De kakorna är rätt harmlösa =)Btw, har både FF, IE och Opera installerade och kör med dem.Mvh Fredrik Citera
Connaissancen Postat 17 oktober 2006 Postat 17 oktober 2006 En av de vackraste och mest innehållsrika (mini) filmer jag sett! Citera
Arcticreef Postat 26 november 2007 Postat 26 november 2007 Fan-ta-bulous film! Den springande bläckfisken på slutet är obetalbar! Citera
Laggeman Postat 26 november 2007 Postat 26 november 2007 http://www.uwimaging.com/gallery/video/Nicklin/Högerklicka på valfri film och se på dem.*Edit: Efter att ha varit i kontakt med Chuck Nicklin så har jag fått följande svar på frågan om det är ok att vi använder hans filmer för privat bruk, dvs sparar dem på vår dator:Jimmy.You are welcome to copy my videos for personal use only. Realize there may be music that is copyrighted without permission it could cause a problem if used without permission. I will upgrade and add more vidfeos soon so keep in touch.Pleased you like my work.Chuck Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.