Draedon Postat 23 november 2006 Postat 23 november 2006 komigen nu, det där var inte särskilt tramsigt! en helt vanlig förfest (eller hur?)! Citera
ramq Postat 23 november 2006 Postat 23 november 2006 Vad är den runda saken man ser på andra bilden på akvariet till vänsters kortsidoglasruta?Du uppmärksammade samma sak ser jag... Citera
Draedon Postat 23 november 2006 Postat 23 november 2006 ett litet hjul för undervattenshamstern att springa i? Citera
ramq Postat 23 november 2006 Postat 23 november 2006 Lite räkmotion? Driver generatorn när strömmen gått...Bläh vad jag är uttråkad nu =) Citera
Jaken Postat 23 november 2006 Postat 23 november 2006 Aha, hon vägrar svara, jag tror på en patenterad räkdriven elgeneratorprototyp som hon ska ta över världen med, moha ha ha ha. Citera
Draedon Postat 23 november 2006 Postat 23 november 2006 nuså! nu är det trams igen! fredagstips! rensa historiken i din webbläsare innan du är med på TV....http://break.com/index/clear_download_history.html Citera
Datate Postat 23 november 2006 Postat 23 november 2006 För att svara på ett väldans tråkigt sett i denna otråkiga tråd så är den runda spännande saken i karet en salariasmördare konstruerad av våran egen Mulle Meck...Wrang.Vet inte om det var själva huvudsyftet då vår DIY-guru konstruerade denna...men då man inte har en salarias att köra igenom den så fungerar den även utmärkt som streamer.Då drivmedlet tog slut (salariasarna dog...) så sålde vi den vidare till TomKa här på forumet. Citera
ramq Postat 24 november 2006 Postat 24 november 2006 Nu är det äntligen Fredag!För att ytterligare späda på denna otråkiga tråd får jag bidra med något från ICA Maxi:Säljes på ICA Maxi Citera
Draedon Postat 24 november 2006 Postat 24 november 2006 Hehe, tänk vad kul man kan ha med ps... Citera
Jaken Postat 27 november 2006 Postat 27 november 2006 Det är väll fredag i dag också, eller?Amerikaner, vad mer kan man säga Citera
jens karlskrona Postat 27 november 2006 Postat 27 november 2006 Det är väll fredag i dag också, eller?Amerikaner, vad mer kan man säga Tyvärr så verkar det vara britter även om första tanken går over there...Jäkligt skoj iaf.. Citera
Linnex Postat 1 december 2006 Författare Postat 1 december 2006 Då var det fredagEn 85-årig man gick till doktorn och ville få gjort ett spermatest.Doktorn gav mannen en burk och sa: -Ta den här burken och kom tillbaka imorgonmed ett spermaprov.*Nästa dag kom mannen tillbaka och överräckteburken till doktorn. Burken var lika ren och tom som dagen innan.Doktorn undrade vad som hänt och den gamle mannen sa: -Jo doktorn! Det är så här. Förstförsökte jag med högra handen, inget hände. Sen försökte jag medvänstra handen, fortfarande hände inget. Då kallade jag på min fru förhjälp. Hon försökte först med högra handen och sedan med vänstrahanden, fortfarande hände inget. Hon försökte då med munnen, först medtänderna i, sedan utan tänder, fortfarande hände inget. Vi ringde tilloch med på hos vår granne, Agda. Hon försökte också. Först med bådahänderna, sen i armhålan. Hon försökte till och med att klämma denmellan knäna, men inget hände.Doktorn var chockad!"Ni kan inte mena allvar! Bad ni verkligen grannen om hjälp?"Jo, sa den gamle mannen.*Och vad vi än försökte med så fick vi inte av locket på burkjäveln! Citera
jens karlskrona Postat 1 december 2006 Postat 1 december 2006 Oh herre min tid!!!Hur tog du bilden Stefan? Självutlösare?? Citera
Illustratören Postat 1 december 2006 Postat 1 december 2006 De där hör no till något av de sjukaste ja någonsin sett! Citera
Draedon Postat 1 december 2006 Postat 1 december 2006 De där hör no till något av de sjukaste ja någonsin sett!finns värre... hört talas om goatse? tubgirl? vet inte om jag vill börja posta såna länkar här.... Citera
GustavF Postat 1 december 2006 Postat 1 december 2006 lol... tubgirl... men den ovan var nog mer komisk... tubgirl är mer kräkframkallande. Citera
Clownen Postat 1 december 2006 Postat 1 december 2006 haha! effektiv invasion Ha ha, jag hade pricksytteträning med engelska Royal Marines 95-96. De såg ungefär lika hjälplösa ut i den metertjocka norrländska snön som i filmen och var inte alls så tuffa som när de kom till förläggningen. De hade inte lärt sig tricket att man ska trä en strumpa över snoppen när man ligger still i minus 38 grader timvis i sträck. Många barnlösa engelska familjer efter de övningarna . Citera
Draedon Postat 1 december 2006 Postat 1 december 2006 De hade inte lärt sig tricket att man ska trä en strumpa över snoppen när man ligger still i minus 38 grader timvis i sträck. Många barnlösa engelska familjer efter de övningarna .HAHA Citera
Draedon Postat 1 december 2006 Postat 1 december 2006 Ja här är mitt bidrag till fredagstramset, mycket roliga fiskar.. men även lite andra djur http://www.funpic.hu/funblog/allatok/allatok.html Citera
Illustratören Postat 2 december 2006 Postat 2 december 2006 Har hört talas om TUBGIRL men vill inte se ....... Är ingen stor fan av kräk, bajs och äckelbilder. Den här bilden var på gränsen, den var sådär sjukrolig att man inte vet om man ska skratta eller gråta.Dradeon din funpic länk kommer att gå hem på jobbet, artexperterna & fackredaktörerna kommer kratta skiten ur sig. Citera
Tedb Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 Testa läsa denna på fyllan.Sex laxar i en laxask....släng dig i väggen! Testa det här! "Tre häxor tittar på tre Swatch klockor. Vilken häxa tittar på vilkenSwatch klocka?" Och nu det hela på engelska.... "Three witches watch three Swatch watches. Which witch watch whichSwatch watch?" Och nu för de som gått fortsättningskursen... "Tre könsopererade häxor tittar på tre Swatch klockknappar. Vilkenkönsopererad häxa tittar på vilken Swatch klockknapp?" Och nu det hela på engelska.... "Three switched witches watch three Swatch watch switches. Whichswitched witch watch which Swatch watch switch?" Citera
Draedon Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 Alla känner vi till den gamla tungvrickaren Sex laxar i en laxask. Men den är ju rena barnleken! För oss som vill vidare till nästa nivå kommer här några riktiga utmanare... "Tre häxor tittar på tre Swatch klockor. Vilken häxa tittar på vilken Swatch-klocka?" Och nu det hela på engelska... "Three witches watch three Swatch watches. Which witch watch which Swatch watch?"Och nu för de som gått fortsättningskursen... "Tre könsopererade häxor tittar på tre Swatch klockknappar. Vilken könsopererad häxa tittar på vilken Swatch klockknapp?" Och nu det hela på engelska.... "Three switched witches watch three Swatch watch switches. Which switched witch watch which Swatch watch switch." Hal du tungaln på lätt plats?som buzz-folket skulle säga: .old! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.