Gå till innehåll

Lite fredagstrams


Linnex

Rekommenderade inlägg

det är ju inte fredag än, men jag hörde en så jäkla rolig grej på radion nyss..

En engelsk man hade "vunnit" flera miljoner på lotto. Han ringde sin chef och sa några, citat "väl utvalda ord", och köpte sedan en låda champagne. Men sen visade det sig att han hade kollat fel på lotten och han hade inte vunnit något alls.

Fyy f*n vilken tabbe! :skrattar:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 89
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Det är fredag igen!

En man och en kvinna kom överens om att dom ska ha en natt tillsammans, priset 2000 kr. Natten var och morgonen kom och det var dags att betala. Mannen hade inga kontanter med sig men lovade sätta in pengarna på kvinnans konto. Hemma mannen ångrade och tyckte att han hade lovat för mycket pengar till kvinnan. Han satte in 1000 kr och skrev till noteringen: "Hyra för lägenhet 1000 kr. Vägrar betala hela hyran för att: 1. Lägenheten hade haft för många hyresgäster tidigare. 2. Den var inte varm 3. Den var för stor att vara hemtrevlig." Kvinnan skickade en räkning för 1000 kr tillbaka med följande svar: " 1. Jag kan inte göra någonting åt det att lägenheten är så fin och attraktiv att många har hyrt den tidigare. 2. Lägenheten ÄR varm när man vet hur man sätter på värmen. 3. Det är inte hyresvärds fel om hyresgästen har inte tillräcklig möbler att inreda lägenheten."

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Får väl slänga in ett bidrag jag med.

Eremiten bodde ensam i sin stuga och fick besök av en kvinnlig lokalreporter. Hon frågade om det mesta som hörde till eremitlivet och kom så småningom in på det sexuella och undrade hur eremiten skötte den delen.

- Jag har ett ihåligt träd i skogen som jag brukar använda.

Reportern började tycka synd om eremiten och erbjöd sig, hon drog av sig byxorna och vände baken mot eremiten och sa:

- Kom, nu får du känna på äkta vara!

Eremiten drog av sig sina byxor och sparkade reporterskan hårt i baken.

- AJJ! Varför gjorde du så?

- Jag brukar kolla så det inte är några ekorrar där inne.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Måste berätta en vardagshistoria som min fru bevittnade för några veckor sedan på en buss i Helsingfors, här översatt från finska;

I morgonruset satt en mamma och hennes dotter på ca 5 år på en fullpackad buss.

Dottern släpper följande kommentar med hög stämma på en som alltid lika knäppyst finsk buss:

-Mamma, varför hade du pappas kisseman i munnen igår?!

Mamman förblir knäpptyst liksom resten av bussen även om hudfärgen på de flesta i bussen har övergått från kritvitt finskt till kokad hummernyans. Inte minst mammans...

Mamman reser sig efter ett tag i bussen och tar dottern i handen. Dottern kommenterar följande;

- Men mamma varför ska vi gå av här? Det är ju inte här vi bor...

Sedan fick bussen något och snacka om! :)

And the moral of the story? Småbarnsföräldrar bör alltid låsa sovrumsdörren!

Ha en skön helg!

/Peter

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Naturligtvis har du rätt men när det gäller att misshandla barn har jag spärrar.

Tyvärr borde jag väl ha motsvarande spärrar när det gäller det sexuella men jag upplever de inläggen mer som fantasier / drömmar om det vi absolut inte gör.

Och att utforska spärrarna mot mot det otillåtna/otänkbara tycker jag många gånger är djävligt kul. Men att gå över spärrarna i verkligheten skule för mig motsvara en dödssynd om jag vore religiös...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det var en eremit som bodde ute i skogen och en dag betällde han en uppblåsbar barbara, Brevbäraren blev nyfiken på va det var i paketet för eremiten hade nästan aldrig någon post så han beslutade sig att tjuvkika och öppnade paketet försiktigt och såg då denna barbara, han blev lite upphetsad och beslöt sig för att testa den och när han var klar så packade han in den igen mycket noga så att eremiten inte skulle misstänka något. Han delade sedan ut paketet till eremiten och 2 veckor senare så gick han dit och hälsade på och frågade om eremiten var nöjd med försändelsen. Nä för hel*v** sa eremiten den var precis som alla andra fruntimmer jag har haft, jag fick gonorre.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Lilla Lisa var hos frisören med sin lillebror per för han skulle klippa sig och frisören klippte och klippte, Lisa stod strax bakom och slickade på en klubba när hon plötsligt tappade den på golvet och den hamnade i bland allt hår och där stod hon och såg ledsen ut, då säger frisören

- Har du fått hår på gottet lilla vän?

- Är dum dum i huvudet gubbe! Jag är ju bara 10år.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

För att bidraga med en historia om det religiösa området som jag inte fattar helt men ändå uppskattar...

Vi? har ju en en Tysk påve och han var på besök i Tyskland och några här på forumet har säkert hört talas om hur han gjorde bort sig med uttalanden om muslimer från 1100 talet.

Men han var var ju på besök i sitt hemland Tyskland och i delstaten Bayern där befolkningen är huvudsakligen katoliker.

Och som Tysk gillar han häftiga bilar så han besökte givetvis BMWfabriken i Stuttgart.

Och som kändiis fick han ju givetvis vara med om en "probefart" med sista statusmodellen 828 eller vad den nu kan heta.

OK. Påven, livvakter och en professionell testförare åker ut på ringleden runt Stuttgart där fabriken är. Och vad händer då...

Ja , Påven tänder på alla fyra (eller 8 cylindrar var det väl) och tänker: Den måste jag ju bara köra! Alltså bilen stannar vid nästa Raststätte och påven säger : Nu skall jag köra bilen. Livvakterna tittar på varann men efter en stund begriper de: Påvens ord är lag om de vill komma himlen efter döden.

Alltså Påven tar ratten och drar ut på autobahn. Den tänkta föraren får bara sitta bredvid. På ringleden runt Stuttgart är det 130.

Men Påven är ju tysk från födseln och gillar häftiga bilar. Vi är snabbt över 200.

Det händer alltså vad som måste ske. Efter några kilometer passerar bilen en radarkontroll. Två poliser tar upp jakten och kommer upp jämsides.

Då skriker polisen som sitter bredvid : Bromsa Bromsa BROMSA .

Föraren bromsar och säger vad är det nu???

Kollegan säger såg du inte vem som körde?

Och än sen? Påven är väl en vanlig tysk?

Ja, men vem tror du sitter bredvid?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

kan ju dra en jag med.

En dam var ute och gick och såg två kommunarbetare arbeta. Den ena grävde ett hål och nästa kom bakom och grävde igen det.

Damen undrade varför dom grävde hål som dom sedan grävde igen.

Dom svarade att dom var ute och planterade träd, men han som sätter dit träden var sjuk idag.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

En Dansk och en Finne och en Svensk träffade Jesus och Dansken sa att han hade så himla ont i ryggen och då la Jesus händerna på hans rygg och sa att han var botad och Dansken blev så glad, finnen sa att han hade besvär med migrän som var oerhör plågsamt och då la Jesus sina händer på hans huvud och sa att han nu var botad. Jesus gick fram till Svensken och då backade svensken bakåt och sa! Kom inte nära mig jag är sjukskriven.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, det inlägget var inget kul alls måste jag säga. Men jag ifrågasätter faktiskt hela tråden överhuvudtaget.

Visst ibland kan det vara kul med en "fräckis" men vad har det med forumet att göra?

Är denna tråd så viktigt på ett saltforum så att den måste vara kvar?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jo jag förstår hur du tänker, men räcker det inte med alla mailkedjor som man har på jobbet? Och hur kul är dom på en skala dom här s.k. fräckisarna? Är det något som är SÅ viktigt här på forumet?

Jag kanske bara är tråkig men för min del räcker de som jag får i mailen. Jag vill också skriva att med detta inlägget så vill jag INTE starta världens debatt om tråden vara eller icke vara. Jag blev bara så störd på ett av inlägget så jag kände för att skriva av mig lite...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

En dam som handlat på närköpet är i full färd att lägga upp sina varor på transportbandet när en av stadens a-lagare kommer och ställer sig bakom, med ett sex-pack i handen. Mannen säger med sluddrig röst:

"-Du måste vara singel..."

Damen tittar på sina varor för att se vad som avslöjat hennes civilstånd, det stämmer ju faktiskt det som mannen sagt.

"-Det är sant! säger damen. Men vad fick dig att anta det?"

"-För du är så ful."

Trevlig helg!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

en 'snäll' Lördags story:

Direktörerna för ölmärkena Heineken, Budweiser, Carlsberg och Guinness är ute en eftermiddag och spelar golf. Efter 18 hål på Gleneagles samlas man vid hål 19 i baren vid klubbhuset. Man hann knappt sätta sig förrän en servitris uppenbarade sig, och frågade vad de ville dricka.

Carlsbergdirektören skulle ha " One bottle of Carlsberg. Probably the best beer in the world".

Heinekenkillen fnös och beställde det han ansåg vara världens bästa öl, nämligen en kall Heineken.

Killen från Budweiser smålog och sa på släpig Texasaccent "You guy's don't know a shit. Give me the best selling beer in the United States, a good Budweizer Bud Light".

Direktören för Guinness sade coooolt bara "I'll have a Coke".

Chockade frågade dom andra varför han inte beställt en Guinness, varpå Guinnessdirektören snabbt svarade:

"Well, if you guys don't drink beer, neither will I".

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

En dam som handlat på närköpet är i full färd att lägga upp sina varor på transportbandet när en av stadens a-lagare kommer och ställer sig bakom, med ett sex-pack i handen. Mannen säger med sluddrig röst:

"-Du måste vara singel..."

Damen tittar på sina varor för att se vad som avslöjat hennes civilstånd, det stämmer ju faktiskt det som mannen sagt.

"-Det är sant! säger damen. Men vad fick dig att anta det?"

"-För du är så ful."

Trevlig helg!

:skrattar: Helt sjukt bra ..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...