Dave Postat 8 februari 2008 Postat 8 februari 2008 Jafan jag borde tanka upp bilder, har en massa nytt i karet o har möblerat om. Men denna tid som inte räcker till... Har du kollat i hålet där luften går in i skummaren? den som slangen fästs på i pumpen? kolla där så den inte har kalkat igen, den lilla "pipen". Den sätter igen och skummaren får inte nog med syre!Dave Citera
Sillen Postat 8 februari 2008 Postat 8 februari 2008 Paragobiodon xanthosomus, små skäggiga krabater :') Källa.Vilken häftig!!! Citera
bläckis Postat 8 februari 2008 Postat 8 februari 2008 Den växer kan jag tro!jaa riktigt har fraggat ner den nu. Citera
teggner Postat 4 mars 2008 Författare Postat 4 mars 2008 nu börjar det verkligen bli fullt i karet, men dom är bara för tuffa.vart två små rackare som jag hoppas är ett par. Citera
Trilobite Postat 4 mars 2008 Postat 4 mars 2008 Haha - har du också blivit biten av Bangaidjävulen? Citera
teggner Postat 5 mars 2008 Författare Postat 5 mars 2008 Haha - har du också blivit biten av Bangaidjävulen?haha ja det ser så ut :') Citera
teggner Postat 5 mars 2008 Författare Postat 5 mars 2008 usch så trist :/ hittade en av de små liven liggandes livlös under doppvärmaren utan ögon.. Citera
stigigemla Postat 5 mars 2008 Postat 5 mars 2008 Kolla dina andra fiskar noga. Det finns bland annat en blennid som liknar putsare väldigt noga men den äter bland annat fiskögon. Citera
teggner Postat 6 mars 2008 Författare Postat 6 mars 2008 nja vet faktist inte..höken brukar visa alla nya invånare vart skåpet ska stå i början så han kan mycket väl ligga bakom. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.