kjell Postat 30 januari 2006 Dela Postat 30 januari 2006 Hej! kommer gärna,men har tyvär inga fraggar ännu.Håller på att försöka starta upp ett akvarium.Tittar gärna på hur du löst det tekniska,samt att lyssna.Om det går braMvh kjell Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 30 januari 2006 Dela Postat 30 januari 2006 Kul,Jag ska själv försöka mig på att fragga några acroporor och dessutom försöka ta med mig mig några mjukisfraggar, t.ex. anthelia och sarcophyton. Det ska bli kul att prova! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 30 januari 2006 Dela Postat 30 januari 2006 ni e alla välkommna Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 30 januari 2006 Dela Postat 30 januari 2006 Jag har för avsikt att komma (svarar med PM när det är klart att jag kan). Doc k är ju jag som Kjell nybörjare men har lärt mig att det är av andra man lär sig bäst!Bra initiativ! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 31 januari 2006 Dela Postat 31 januari 2006 4st hittills det finns plats för flera Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 31 januari 2006 Dela Postat 31 januari 2006 Jag kommer.Är intresserad av att byta till mig någon ny sorts stjärnpolyper gärna sådan sort med en "plopp" i mitten.Kan byta mot Sinularia, Xenia eller min sort av stjärnpolyper. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 31 januari 2006 Dela Postat 31 januari 2006 du är välkommen... nu är vi 5 st då Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hbmannen Postat 31 januari 2006 Dela Postat 31 januari 2006 ja vill oxo komma.. har nog inga fraggs kvar.. men ska se om ja kan ordna några stenfraggar tills dess..har en fungia som inte trivs i min tank ifall nån e intresserad??/ HB Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hbmannen Postat 31 januari 2006 Dela Postat 31 januari 2006 ja kan ta me ett gäng 12v doserpumpar ifall nån e intresserad av dom.. obs bara motor och pumphus.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Robert Lennqvist Postat 31 januari 2006 Dela Postat 31 januari 2006 Jag kommer eventuellt, är inte 100 på att jag är hemma då dock. Meddelar längre fram i fall jag har möjlighet att komma./Robban Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 31 januari 2006 Dela Postat 31 januari 2006 Jag hade visst för bråttom med anmälan! Jag kan inte. Har sociala åtagande just den dagen. Jag får försöka komma med nåsta gång det är träff! Hoppas ni får en trevlig tillställning! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Halogen Postat 31 januari 2006 Dela Postat 31 januari 2006 Hej,Jag hade gärna kommit, men tyvärr så krockar det med fjällresan./ Hälsningar Pär Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 31 januari 2006 Dela Postat 31 januari 2006 ja kan ta me ett gäng 12v doserpumpar ifall nån e intresserad av dom.. obs bara motor och pumphus..Patric,Vad är det som saknas för att dessa ska fungera? Är ev. intresserad av dem. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 31 januari 2006 Dela Postat 31 januari 2006 ok..då vet jag Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
uffe2 Postat 1 februari 2006 Dela Postat 1 februari 2006 Jag skulle behöva en doserpump till kalkreaktorn och en till kalkmixern.Skulle bli glader om jag fick detta.....ja kan ta me ett gäng 12v doserpumpar ifall nån e intresserad av dom.. obs bara motor och pumphus.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 3 februari 2006 Dela Postat 3 februari 2006 upp...träff 18/2 hos mig för er som inte sett det..mvh Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 3 februari 2006 Dela Postat 3 februari 2006 Jag hoppas att få se lite bilder från denna träffen också. Kommer Peter så är ju han mycket duktig att fota. Finns säkert fler men jag vet om honom då jag njutit av hans fotografiere förut.Ha en bra träff! /En som önskar han kunde komma! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 3 februari 2006 Dela Postat 3 februari 2006 Jag odlar fraggar järnet inför träffen... Foton kommer snart för att sporra er andra att bygga upp ett lager och ta med Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 4 februari 2006 Dela Postat 4 februari 2006 kul..då blir det nog någrabyten iaf Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 4 februari 2006 Dela Postat 4 februari 2006 Inför träffen hos Joney om två veckor har jag börjat odla lite fraggar, bl.a. med inspiration från www.garf.net.Första bilden är fyra olika mjukisarAndra bilden är lila gorgoniaTredje bilden är Xenia och AcroporaFjärde bilden är läderkorall och trumpetkorallFemte bilden är en euphyllia (frogspawn)Sjätte bilden är montipora stellataJag kanske fixar ytterligare några fraggar under veckan som kommer. Som synes använder jag faxekalksten som bas för de flesta fraggar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 4 februari 2006 Dela Postat 4 februari 2006 bra ser bra ut... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Halogen Postat 4 februari 2006 Dela Postat 4 februari 2006 Typiskt, att man inte kan komma.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hbmannen Postat 5 februari 2006 Dela Postat 5 februari 2006 detta tänkta ja ta me mig.. kanske blir några fler.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 5 februari 2006 Dela Postat 5 februari 2006 perfekt...börjar bli lite nu Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dez3d Postat 5 februari 2006 Dela Postat 5 februari 2006 Jag kommer gärna om det går, dock har inte jag heller något att erbjuda utom dumma frågor och begär bara att få dreggla lite framför karet med kameran. Om jag får plats så sätt mig sist på listan ifall någon med fraggar eller dyl vill med i sista stund.M.v.hPeter Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.