Gå till innehåll

Stockholmsträffar


Gabbi

Rekommenderade inlägg

  • Svar 1,1k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

måste tyvär säga att intresset är ganska svalt för fraggbytar träffen :(

men de e iaf 3 st som verkar vilja komma.. och de är

Vargklo

Uffe2

Kjell

å så ja då :)

om fler vill komma så e adr.

Basgränd 93

162 47 Vällingby

Lördag 18/2 kl 1400

/ HB

Vällingby? Det är ju nästgårds. :)

Jag har en annan aktivitet men det blir nog lite senare och eftersom du och jag bor så pass nära tror jag mig kunna komma ändå. Har dock inte många fraggar att byta med :smiley24: Kanske därför inte så många anmält intresse, för att man inte har fraggar att byta med. Men det är väl inte bara det som är meningen med träffen?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

FASEN calle... verkar som ingen vill ha GRATIS fraggar.. när vi bjuder upp me fraggodlingar, så e helt plötsligt inga intresserade.. mycke märkligt när alla på guiden efterlyser fraggbyten/ eller fraggar köpes.. om de ska va på detta vis så lär de ju inte bli många liknande träffar.. ja tänker då inte fragga ifall ingen e sugen.. de e ju lite av en chansning att fragga dom fina exen man har..

/ HB

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Patric,

Jag har samma känsla här. Det är inte riskfritt att fragga. Jag har tagit två fraggar från en av mina acroporor, varav den ena fraggen redan har dött av RTN eller liknande (den dog och blev vit inom en dag i alla fall). Snacka om att jag blev nervös! Jag undrar om det var något som triggades av att mina fingrar hade bakterier på sig? (Man ska ju egentligen ha latexhandskar på sig när man fraggar)

Två personer (Cosmo och Dez3d) var förbi mig förra helgen och har fått lite av varje, eftersom de inte kunde komma idag, så intresset är inte helt dött, bara nästan...

Skulle inte Jaken komma, han har ju bokat en av mina fraggar kom jag just på!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Men då växer ju fraggarna till sig till nästa gång och man ser att de verkligen funkar. Hadde vart kul att komma men lite långt att åka för några fraggar. Skall själv till Uddevalla idag och träffa Metcrue och Ländström vet ej om TedB kanske kommer förbi oxså så vi har allt en liten liten träff/gemenskap vi här med i dag

:kram:

Ja att fragga är inte så lätt som man tror ändå. Kan säkert vara så att bakterier på våra fingrar stressar denna lilla frag eller så klarade den bara inte att bli avskilld från sin moders kolloni.

Så latexhanskar är nog ingen dum ide och en bra tång

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

de blev tyvär inget test av tester.. däremot så vart de en lyckad fraggträff.. många glada miner å klart mer folk än väntat.. super kul..

nu kommer lite bilder från dagen som gick.. några foton ser ut som om killarna ser ett ufo eller nåt liknande som dom aldrig sett förrut :)

dom som va me var

Vargklo

Uffe2

Kjell

Jaken

Salar

Janne

Jamone

tror inte ja glömt nån, isåfall skäll på mig :)

post-1272-14468912510073_thumb.jpg

post-1272-14468912510202_thumb.jpg

post-1272-14468912510336_thumb.jpg

post-1272-14468912510441_thumb.jpg

post-1272-14468912510549_thumb.jpg

post-1272-14468912510684_thumb.jpg

post-1272-14468912510793_thumb.jpg

post-1272-14468912510908_thumb.jpg

post-1272-14468912511063_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...