Gå till innehåll

Stockholmsträffar


Gabbi

Rekommenderade inlägg

  • Svar 1,1k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Halloj. Är det någon som är intresserad av att hålla nästa träff? Jag funderar på om vi ska lägga den en vardag den här gången, med tanke på att många har aktiviteter som tar upp tid på helgerna.

Kontakta gärna mig om någon känner suget!

Erbjöd inte Vargklo i Sollentuna att hålla med fika och visa upp sin nyligen inredda Chill Out hörna? ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Välkommen till nästa träff i Stockholmsföreningen hemma hos Calle Farberger (Vargklo) i Edsviken, Sollentuna, tisdagen den 31 maj kl 18.00 och framåt. Adressen är Gösta Tamms väg 42, och närmsta busshållplats heter Drotsvägen.

Bilder på 400-litersburken finns under Vargklos forumtråd.

Ring på 0730-774530 om du inte hittar.

Maila på carlfarberger@hotmail.com så att jag vet hur många som kommer.

Välkomna!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Hej och tack för en trevlig träff ett bra komponerat kar och ett fint yttre utseende tänkte väl "stjäla " lite ideér om överbyggnaden till mitt nya kar.

Får väl försöka ha en träff hemma hos mig lite senare efter sommaren eller tidig höst när mitt nya kar är igång!

Mvh Göran

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Om nån nu känner att de springer omkring med stafettpinnen i byxfickan *ler* så får ni snabba er att säga till. Jag åker till Mongoliet i början på juli, så i värsta fall får ni vänta tills jag är tillbaka...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror det är bäst att vänta till efter sommaren, inte många som har tid nu.

Så den som känner att han vill slita ut "stafettpinnen ur byxerna" får fålla händerna i styr och vänta till sommaren är slut tycker jag.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Missa inte akvariegatan i Peking med massor av skitbilliga akvarieprylar du kan importera och sälja till en känd distributör i Bromma! Kommer jag i håg rätt var det närmare 20 butiker vägg i vägg. Och alla var billigare än grannen.

jobbigt att va sista grannen i ledet, typ bortskänkes mot avhämtning :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...