Gå till innehåll

Stockholmsträffar


Gabbi

Rekommenderade inlägg

  • Svar 1,1k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Hej!

Jag har ju redan fått chansen att träffa några av er och ännu fler har varit mig behjälplig då jag är helt ny på saltvatten. Vet att ni träffas hos Calle idag och tror attt ni får en bra träff. Jag är intresserad av era träffar och hänger gärna på i framtiden!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kul att se att så många kom på träffen idag - 11 pers blev vi till sist. Också roligt att se personerna bakom inläggen.

På första bilden syns, i soffan från höger till vänster, Patrik (Sollar), Peter (Dez3d) och Pär (Halogen).

På andra bilden syns, i soffan från höger till vänster, Patric (hbmannen), Patrik (Sollar), Peter (Dez3d). Bakifrån syns Jakob (Jaken) och Kjell (kjell).

Jag lägger in resultaten från saltmätartesten i en ny tråd om en stund.

post-1358-1446891241202_thumb.jpg

post-1358-14468912412154_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Calle,

Tack för att vi besöka dig och se ditt vackra kar. Tack också för fika och förfriskningar! Det var också kul att träffa andra "forumister".

Nu ska jag över till köp & sälj för att annonsera ut viss utrustning. Jag förväntar mig inga svar fån er som var hos Calle. ;)

Christer T

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

då har väl turen kommit till mig...lördagen den 18e februari kl 15.00 så e ni som vill välkomna hem till mig

jag har pm:at lite med (vargklo) här på guiden..vi kom fram till att det skulle vara kul om detta kunde vara startskottet på fraggbyten här i sthlm.. jag kan nog klämma in ca 15 pers.. pm:a om ni vill komma.. mvh johnny

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...