Gå till innehåll

Stockholmsträffar


Gabbi

Rekommenderade inlägg

  • Svar 1,1k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

tack för inbjudan, jag kommer gärna så fort jag lyckats starta upp mitt "riktiga" kar. Ett nano kan ju vara lite begränsande ibland...

ETT nano! Ser ut som du har 2! *ler* Det kanske är begränsande men jag har inte hunnit få vatten i mitt kar ännu och jag hade för avsikt att gå dit. Ser det som ett sätt att träffa de som har erfarenhet samt har samma intre4sse som mig. Häng på nästa gång!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Va e de SALAR ( patrik ) ser på sista bilden.. han ser helt tagen ut.. hehe :)

Jag satt nog och funderade på att 8 st vuxna män träffas och tittar på akvarier,va e det med oss det här får jag hålla tyst om på jobbet.Nä jag tror att jag e i Thailand redan för dit bär det av på onsdag.Tack för en trevlig Lördag Patric

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...

Saltmöte lördagen den 25/3 klockan 15.00 i Sundbyberg. Få chansen att se två akvarier på samma dag, ett hemma hos mig och ett hos Jaken.

Hoppas folk kan med så kort varsel. Efter träffen kan vi gå ut och ta en öl om folk är sugna.

Mötet börjar hos mig på Starrbäcksgatan 9C. portkod 4589, tre trapper Svensson/Thunström. tel: 073-3372510

därefter förflyttar vi oss en gata bort till Jaken

Fredsgatan 13, portkod 2412, bottenvåningen Radovic. tel:076-2502918

Skicka PM vid intresse.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Bra serv Salar/Jaken! Lördag är bokad :)

Om någon är intresserad av mjukisar så skicka mig ett pm så tar jag med mig ett gäng. Bla en model XXXL, Dvs fotbolls strl. (Jag håller nämligen på att tömma mitt kar på mjukisar). Om du kommer HB-mannen så kan jag ta med något för kolsyre manometern jag fick av dig sist.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kommer gärna!

Har du nån riktigt mjuk stol??

Har väl någon gammal pinn stol som passar till din fluffiga röv.Tack för titten på ditt underbara kar sjuk tillväxt på acroporer har aldrig sett nått sådant förut.Ta med dig en stor fragg och lill HOLGER.MVH Patrik

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

:ler: Jag kommer också. Ska bli lärorikt att träffa er som man ser på trådarna. Ja några av er har jag ju köpt grejor av också. Nöjd kund.:)

Är lite kluven i då jag igentligen vill jobba med karet också nu när starten närmar sig med fart!

Syns på lördag!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kommer hoppas jag ! Annars skall jag försöka komma till senare på kvällen och ta några öl annars.Jag hoppas komma igång med skummaren också. Plus attjag måste ju sitta i garaget och torr köra lite med. Men vi kan väl höras över telefonen i veckan. ciao stefan

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kommer hoppas jag ! Annars skall jag försöka komma till senare på kvällen och ta några öl annars.Jag hoppas komma igång med skummaren också. Plus attjag måste ju sitta i garaget och torr köra lite med. Men vi kan väl höras över telefonen i veckan. ciao stefan

Skit i skummaren o ta din nya motorcyckel o kom hit.Blev det någon fisk eller blev det som när dom flesta grabbgäng drar och fiskar mest öl och skitsnack.MVH Patrik

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...