Gå till innehåll

Stockholmsträffar


Gabbi

Rekommenderade inlägg

OK,

Initiativ händer inte av sig själv, så jag får fortsätta att hålla igång intresset här :-)

Efter att ha snackat med Gabbi har jag förstått att det funkar som så att först måste vi hitta någon som är villig att vara värd för den första höstträffen. Hittills har Gabbi, Niclas, BroderIsak, Jonas Malm och jag själv haft träffar. Nu söker vi alltså efter någon som har lite plats att ta emot några hemma hos sig för nästa träff. Därefter kan vi utnyttja Gabbis berömda maillista för att trumma upp intresset att delta!

Vem tar nästa träff?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 1,1k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

eftersom intresset för mitt kar verkar vara stort så kan jag ta på mig nästa träff,, och då hoppas jag folk tar med sig lite fraggar så man kan byta lite, i början av september åker jag till thailand och är borta 1 månad.. efter det e allt ok

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Jag kan ha ett litet samkväm mitten på september, återkommer med datum, till helgen. Byter jobb f.n och har ej möjlighet närmaste 2-3 veckor, vet ej mitt nya schema.

Jag bor i Vällingby/Spånga (t-bana,pendel).

Intresse?

Thomas Österberg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej på er.. precis hemkommen från arbetet... Pratade med Gabbi i dag och hon fixar ett utskick (när jag väl kan precisera ett datum). Ni som vet med er att ni ej finns på mail-listan, kontakta Gabbi.

Lutar åt andra helgen September, lördag. Tid får återkomma, arbetar endera på dagen alt kvällen.

God natt på er

Thomas Österberg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Om det är fler som vill vara med på utskickslistan får ni antingen maila mig eller skriva ner era mailadresser här i tråden så lägger jag upp er.

Jag vill också komma på träff hos dig, Thomas! Om jag inte jobbar...(vilket jag tyvärr tror att jag gör om det blir den 10e september.)

Gabbi

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...