Halogen Postat 27 oktober 2006 Dela Postat 27 oktober 2006 Hej,Lördag den 4:e skulle passa bra för mig! Om någon vill dra ihop ett gäng /PP Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 27 oktober 2006 Dela Postat 27 oktober 2006 de vore kul å träffa lite saltfolk nu igen..om ingen annan har nått på gång så skulle alla kunna va välkomna hem till mig igen för ett återbesök. nu är det nästan ett år sen alla va här..om nån e intresserad så skicka ett pm, så löser vi nån bra dag..Patrik / hbNågon har redan visat sig! Jag har skickat PM enligt instruktion. Gör det ni med!!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 28 oktober 2006 Dela Postat 28 oktober 2006 de vore kul å träffa lite saltfolk nu igen..om ingen annan har nått på gång så skulle alla kunna va välkomna hem till mig igen för ett återbesök. nu är det nästan ett år sen alla va här..om nån e intresserad så skicka ett pm, så löser vi nån bra dag..Patrik / hbKul Patrik,Jag kommer!Calle Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hbmannen Postat 29 oktober 2006 Dela Postat 29 oktober 2006 tjena igen.. har kollat lite datum å så.. va sägs om lördagen den 10 november. öppet hus från 12 noll noll å framåt. kaffe bullar å läskeblask finns då..om inte de datumet passar så kollar vi upp nått annat vi skulle ju kanske kunna byta lite koraller oxo ifall de finns nån som har nått..ja kan säkert bryta å skära lite från mitt bestånd../ Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Halogen Postat 29 oktober 2006 Dela Postat 29 oktober 2006 11:e menar du va? / PP Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hbmannen Postat 29 oktober 2006 Dela Postat 29 oktober 2006 jo såklart.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 29 oktober 2006 Dela Postat 29 oktober 2006 Jag tar gärna med lite fraggar! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
maca Postat 29 oktober 2006 Dela Postat 29 oktober 2006 jag är intresserad av att haka på, har dock inga fraggar som jag kan ta med. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hbmannen Postat 30 oktober 2006 Dela Postat 30 oktober 2006 okej.. de verkar som de finns en del som kan lördagen den 11 nov..så alla som vill komma kan väl dra iväg ett PM så återkommer ja me adress till dom som inte vet vart ja bor..ALLA är välkomna, oavsett ifall man har fraggs eller inte..bara lite kul å snacka lite.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
uffe2 Postat 30 oktober 2006 Dela Postat 30 oktober 2006 Kommer också ! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
uffe2 Postat 30 oktober 2006 Dela Postat 30 oktober 2006 Jag var hos Gabbi igår och fick tag på den "borttappade" e-post-listan över en massa saltisar.Jag fick den i pappersformat, men nu har jag knappat in alla e-adresser på datorn.Jag skickar över den till dig hbmannen, så kan du bjuda in dom också. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hbmannen Postat 31 oktober 2006 Dela Postat 31 oktober 2006 tackar uffe.. ska mejla dom oxo..just nu så är det 10 stycken som vill å kan komma den 11 November..så från å me nu så spikar vi den dagen..från kl 1200 e det öppet hus..lägger upp adressen här oxo..Basgränd 93162 47 Vällingby..ja ska strax redovisa vilka som anmält intresse, det ser ut som de kommer líte folk som ja iaf inte träffat förut.. skojjigt..EDIT.. här e dom som visat intresse Maca, Christer T, Lindholm, Kjell, Varklo, Artemia, Addo, Jmaone, Uffe2..om nån saknas hojta till, å om nån inte längre kan så kan ni ju oxo hojta till..Mvh Patrik.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hbmannen Postat 1 november 2006 Dela Postat 1 november 2006 nyuppdaterad lista på folk som kommer..Maca, Christer T, Lindholm, Kjell, Varklo, Artemia, Addo, Jmaone, Uffe2, Halogen , Beppe med vänner.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Goranius Postat 1 november 2006 Dela Postat 1 november 2006 Du glömde mig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hbmannen Postat 2 november 2006 Dela Postat 2 november 2006 nyuppdaterad lista på folk som kommer..Maca, Christer T, Lindholm, Kjell, Varklo, Artemia, Addo, GORANIUS, Jmaone, Uffe2, Halogen , Beppe med vänner..Du glömde mig.sry, nu finns du oxo me.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Victoria Postat 2 november 2006 Dela Postat 2 november 2006 Då får man ta och skaffa barnvakt då Ska bli skoj. Tror att Bjarne har anmält oss via pm. eller? Victoria Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hbmannen Postat 3 november 2006 Dela Postat 3 november 2006 nyuppdaterad lista på folk som kommer..Maca, Christer T, Lindholm, Kjell, Varklo, Artemia, Addo, Jmaone, Uffe2, Halogen , Beppe med vänner..2 nytillkomna till träffen är Victoria och bjarne från upplands väsby.just nu e det allså 13 st. verkar kunna bli en bra träff Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Victoria Postat 3 november 2006 Dela Postat 3 november 2006 2 nytillkomna till träffen är Victoria och bjarne från upplands väsby.just nu e det allså 13 st. verkar kunna bli en bra träff Hej Jodå du har iallafall maken på din lista sedan tidigare (Adddo) Victoria Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
artemia Postat 3 november 2006 Dela Postat 3 november 2006 Hade planerat åka med Sillen till träffen. Han kan inte åka, tyvärr, så nu jag behöver lite hjälp. Skulle vilja komma men hittar ingenstans. Om jag tar tåget och klarar mig till Sundbybergs station, finns det någon som kan hjälpa mig vidare? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
uffe2 Postat 4 november 2006 Dela Postat 4 november 2006 Jag bor där, så du kan hänga med mig !Hade planerat åka med Sillen till träffen. Han kan inte åka, tyvärr, så nu jag behöver lite hjälp. Skulle vilja komma men hittar ingenstans. Om jag tar tåget och klarar mig till Sundbybergs station, finns det någon som kan hjälpa mig vidare? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Christer T Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 Någon som vill ha Xenia på lördag?Eller har alla kommit på att det är ogräs? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Halogen Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 Hej Christer,Jag tar gärna en bit!/ Hälsningar Pär Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
maca Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 Hej Christer,Även jag är intresserad av en bit Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
GustavF Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 Även jag är intresserad av en liten snutt då min koloni verkar tyna bort av okänd anledning. Skulle vara intressant att se om det drabbar en nykomling också eller om det är just min koloni som ballat ur.Grymt kort förresten. Skärpan är verkligen underbar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 Är det så att Xenian inte räcker till så har jag också massor. Jag kommer inte med på lördag men det borde väll gå att fixa ändå speciellt för er i Uppsala då jag jobbar där.Jag har 2 sorter. Dels en del som kommer från Christers och den tynar inte bort jag lovar. Sen har jag en sort som kommer från samma källa som din Gustav. Den andra sorten är mindre till växten.Säg till den som vill ha! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.