Niclas Postat 11 oktober 2004 Dela Postat 11 oktober 2004 Jodå, Har Du anmält Dig till Gabbi? Det är hon som är den som håller idet hela. Jag har meddelat henne att vi kan ta första träffen hos mig,dock har jag inte lämnat nåt datum men tror att jag kan få till detganska snart. Men som sagt anmäl dig till Gabbi. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gabbi Postat 11 oktober 2004 Författare Dela Postat 11 oktober 2004 Jodå, den ska nog "bli av". Jättekul att Niclas kan tänka sig första träffen. Anledningen till att jag inte vill att första träffen ska bli på Aquaria är att jag inte vill radda upp personalen där med massa löften om att vi ska komma ett helt gäng, och så kommer två. Innan jag vågar göra sådant vill jag se att det finns ett entusiastiskt gäng, och om det visar sig att det finns ett sådant, då är det klart att vi ska både på Aquaria, Skansen och kanske Kolmården tex?Jag skulle gärna ta hem folk till min lilla lya, enda kruxet där är att mitt eget akvarium är så enkelt att det knappast är roande för någon entusiast att titta på en längre stund. Ni får gärna som sagt, men det är bara två stenhögar med några koraller och en massa damseller:-)Jag gör ett utskick till "gruppen" alldeles strax, (lunchtid 11/10) och om det är någon som inte får det, men som vet att de gärna vill vara med, skicka mig ett mail på gabriella.ekstrom@chello.seså lägger jag in er också. I nuläget är vi ca 20 i gruppen.mvhGabbi Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 11 oktober 2004 Dela Postat 11 oktober 2004 Jag e gärna med oxå, fick mitt kar igår! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gabbi Postat 11 oktober 2004 Författare Dela Postat 11 oktober 2004 Jag vet det;-) Mailad adress är det som gäller. (om du inte redan gjort det) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Schull Postat 15 december 2004 Dela Postat 15 december 2004 Hej Gabbi!Jag har inte sagt att jag vill följa med på månadsträffarna förut men jag är gärna med på det när jag kan. Hörde att det var ett nu i januari den 8:e hemma hos dig. Kommer gärna om jag får? Pluggar just nu miljövetenskap och är snart klar. Kul uppgift du fått i Australien. Rena drömuppgiften. Har en syster i närheten av Sydney sedan många år. Hörde att du även varit i Afrika. Själv ska jag ev följa med på en resa avseende mitt program som är till Tanzania som är kopplat till en C-uppsats. Fåglar har jag inget enot. Har en amazonpapegoja själv och inte pälsdjur heller. Är uppfödd med dom. Mitt akvarium är inte heller så avancerat men kul när det funkar. Mvh //Camilla Thörn Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Niclas Postat 15 december 2004 Dela Postat 15 december 2004 Camilla: Maila till Gabbi så lägger hon in dig på maillistan.gabriella.ekstrom@chello.se Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jimmy Postat 15 december 2004 Dela Postat 15 december 2004 din afrika resa va väll en riktig full träff eller Gabbi Läste lite om den i ciklidbladet för ett tag sen när jag gick i genom gamla tidningar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gabbi Postat 15 december 2004 Författare Dela Postat 15 december 2004 Camilla, självklart får du komma.Jimmy, ja det var den verkligen. bland det bästa jag har gjort. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gabbi Postat 23 december 2004 Författare Dela Postat 23 december 2004 Japp. Det är nu ganska många som anmält sig till träffen den 8/1 och det går säkert bra, för jag har skohorn.Jag kokar lite kaffe och fixar lite fikabröd och så, men om någon känner att de vill ta med sig en påse bullar att bjuda på så är det självklart välkommet.mvhGabbi Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Niclas Postat 23 december 2004 Dela Postat 23 december 2004 Jag tar med lite bullar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
simon Postat 23 december 2004 Dela Postat 23 december 2004 Hur många är det som är anmälda till dig Gabbi? Jag tar med några bullar jag med./Simon Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kafkaz Postat 23 december 2004 Dela Postat 23 december 2004 Jag tar med mig bullar och must, denna gudomliga dryck...Trevliga helger på er../Thomas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gabbi Postat 23 december 2004 Författare Dela Postat 23 december 2004 Ah, ni är väl goa killar.Det är ca 15 st anmälda i nuläget.mvhGabbi Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vitamin Postat 23 december 2004 Dela Postat 23 december 2004 Hade det varit i Skåneland skulle vi bjudit på pizza &Tysk Pilsner! . Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Schull Postat 23 december 2004 Dela Postat 23 december 2004 Hade det varit i Skåneland skulle vi bjudit på pizza &Tysk Pilsner! . Säg till när ni ska ha träff så kommer jag..Pilsner mums//Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Niclas Postat 24 december 2004 Dela Postat 24 december 2004 Trodde Ni halvdanskar åt smörrebröd Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JMAONE Postat 24 december 2004 Dela Postat 24 december 2004 Jag är gärna med i saltklubben. Mailade precis Gabbi. Hoppas vi syns inom kort!Gabbi du kan gärna vb. mailat som jag skickade till dig till de övriga medlemmarna om du vill:)Ha det gott! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gabbi Postat 26 december 2004 Författare Dela Postat 26 december 2004 Hej.Har skickat info ang. adress och så till dig. Däremot har jag inte vidarebefodrat din text eftersom de som anmält sig till brevet bara har tackat ja till ren information om möten osv. De flesta skulle kanske inte ha något emot det, men alla är inte härifrån forumet utan har anmält sig tex via mitt jobb, och då har det sagts att det bara ska skickas ut ren information om möten.Däremot kan du väl lägga ut din text om akvariet här? Kanske med lite bilder..mvhGabbi Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JMAONE Postat 26 december 2004 Dela Postat 26 december 2004 Gabbi, låter som en god idé. Om kameran "lever" så ska jag se till att lägga upp lite bilder nu i mellan dagarna... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
-Johan- Postat 26 december 2004 Dela Postat 26 december 2004 . Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
-Johan- Postat 26 december 2004 Dela Postat 26 december 2004 Fullt hus hos dig då Gabbi ?! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gabbi Postat 26 december 2004 Författare Dela Postat 26 december 2004 Ja väldigt....Hoppas alla tycker det är ok att stå alt. sitta på golvet och diskutera salt...g Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
-Johan- Postat 26 december 2004 Dela Postat 26 december 2004 man får väl komma en dag tidigare så man får sitta då. Jag lär dock inte ha så mycket att säga, blir mer att spetsa öronen kanske Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kafkaz Postat 26 december 2004 Dela Postat 26 december 2004 Gabbi, jag tar nog med mig en pall. Jag är gammal och trött efter all must i jul och behöver någonstans att sitta/Thomas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Joar Postat 26 december 2004 Dela Postat 26 december 2004 Finnsa det plats för en till?MvhJoakim Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.