Gå till innehåll

Stockholmsträffar


Gabbi

Rekommenderade inlägg

  • Svar 1,1k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Hejsan !

Jag var hemma hos Patrik idag ( i Sundbyberg) och han tippsade mig om att hänga med till Gabbis imorgon.

Det skulle vara hur kul som helst, men det verkar juintefinnas plats för migsmiley19.gif

Men, nästa gång hänger jag jättegärna med !

/Uffe

PS Jag bor också i Sundbyberg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej.

Kan meddela att vi haft vår lilla träff och det kom ca 15 st av 25 förhandsanmälda. En hel del låg tyvärr sjuka, men 15 kändes som ganska lagom i min lgh.

Vi planerar en ny träff hemma hos Janne om ca en månad, men datum är inte bestämt ännu

mvh

Gabbi

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för att vi fick komma hem till dig Gabbi, det var kul med många intressanta diskutioner. Alla verkar ha ett eget sätt att sköta sitt kar på.

Här är en bild från när vi var och käkade...... som inte går att ladda upp, Wrang ho ho, Nicklas ho ho, fixa... snälla...

/Daniel

Bilduppladdningen krånglar, så jag fick länka till dom, men om man klickar på dom så...

/Niclas

imag00462zf.th.jpg

imag00472ri.th.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill bara tacka Gabbis för att jag fick "sista" platsen i Lördags. (trots att det var "fullt" !)

Jag vet inte om det är någon som kan alla namnen på bilderna, men jag kan i alla fall bidra med mitt namn.

Gabbi har mig på sin vänstra sida och så Patrik på sin högra sida. Sedan sitter ju Jakob på kortsidan.

Alla vi bor ju självklart i Sumpan ! smiley2.gif.

/Uffe

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag själv syns ju inte ens på bilden, men har en grön arm. Sedan är det Arne närmast kameran, och hans fru Ulrika. Bakom Arne sitter Johan halvt skymd, och bakom Johan sitter Thomas halvt skymd. Längst ner till höger sitter Niclas väldigt skymd. Någon glömd?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Mycket riktigt Niclas jag har bollen, tyvär har jag inte hunnit med burken på ett tag, men den är alltid redo för uppvisning. Jag har agerat snickare, målare och plattsättare inför våran värmepumpinstallation som är klar nu, så jag kommer att göra ett utskick innan helgen.

/Janne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...