Gå till innehåll

Stockholmsträffar


Gabbi

Rekommenderade inlägg

  • 3 veckor senare...
  • Svar 1,1k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

  • 3 veckor senare...

Helt klart ett snyggt kar med mycket levande. Tackar för kaffe o bulle också!

Nästa gång blir det jag som står för "lokal" och då blir det i Bromma.

Gabbi/Stefan ni kan väl maila mig listan och så. Kanske behöver den uppgraderas med den kopia som tydligen finns också.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Man tackar man tackar.. det va kul att ni kunde komma och titta på min burk! Jonas jag säger till gabbi fixa över listan till dig..

Janne! Du gillade det med mera blå ljus precis som jag gör.Kul att få ge lite inspiration.det va ju du som fixade så jag byte MH ju..

SPS Ja det e det jag diggar mest,och jag till och med beställt fler av gabbi idag..yes.. så länge man kan få in lite fler SPS så e det bara fylla på...

IGEN TACK!!

-S-

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jisses, mera! Jag tror att det kommer att finnas en hörnburk till försäljning innom en snar framtid. Var det ett sånt här rör du hade "PL-rör Marineblue 420 41,5cm 36W/53,3cm 55W" från A-lagret? Det korta skulle man kunna bygga in i våran lampa.

/Janne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Sorry att jag inte har svarat tidigare Jonas, (och andra som är sugna på träffar) men jag har varit sjuk. Jag har funderat lite, och jag har kommit fram till hur jag tycker att utskick och liknande ska gå till.

Då en del personer som anmält sig till saltvattensföreningen tex har valt att inte lägga ut sin mailadress här på sidan,(eller inte ens förekommer på sidan) så är jag tveksam till att låta namnlistan hållas i cirkulation. Jag har tillgång till mailkanon (dold utsickslista) och står gärna för utskicken som görs till "föreningen". Däremot vore det jättebra om de som vill hålla i träffar antingen "författar" utskicket och mailar det till mig, eller åtminstone mailar mig de viktigaste detaljerna så kör jag ut det på kanonen. Med i brevet lägger jag svarsadress till den personen som för tillfället håller träffen och då kan var och en som är intresserad av att komma dit själv höra av sig och anmäla sig.

Jag vet inte hur många det är som är sugna på att hålla träffar. Hittills har det kommit av sig själv på träffarna vem som ska ha nästa. Jag skulle dock uppskatta, och det kan behövas för ordningens skull, att de som är sugna på att ha en träff och vet ungefär när de vill ha den, hör av sig till mig och säger till, så försöker jag styra upp så att inte två personer har träffar på samma datum eller datum som är nära varandra. Nu är det alltså Jonas som står på tur.

Om det är någon som fått höra talas om mötena via en kompis och vet att ni inte ligger med på utskickslistan, säg till mig så lägger jag in er. Samma om ni kommit med under de två sista träffarna, dvs att ert första utskick kommit via Janne eller Stefan, då finns det risk att ni bara finns med i eras datorer och inte i själva "listan".

Svara här eller maila mig på: gabriella.ekstrom@chello.se

mvh

Gabbi

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

...och nu har jag även skickat ut inbjudan. På listan finns 38 namn, och om någon inte fått ett brev ikväll så står denna inte på listan, så då är det bara att höra av sig till mig om man önskar hamna där.

mvh

Gabbi

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Saltträffen blir på lördag, 23/4 kl. 15.00, då det var dagen som var mest efterfrågad. Vi blir väl mellan 10 och 15 personer vilket jag borde kunna tränga in! :ler:

Ni som anmält er kan komma redan efter 12.00 om ni vill, annars är det 15.00 som gäller.

:kram: Välkomna! :kram:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

Halloj. Är det någon som är intresserad av att hålla nästa träff? Jag funderar på om vi ska lägga den en vardag den här gången, med tanke på att många har aktiviteter som tar upp tid på helgerna.

Kontakta gärna mig om någon känner suget!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...