Lilla Nemo Postat 28 augusti 2008 Författare Postat 28 augusti 2008 Så här ser karet ut i dagsläget.Är det någon som vet vad den röda saken på näst sista bilden är för något? Är det en alg eller?Mvh,elin Citera
Ricke Postat 28 augusti 2008 Postat 28 augusti 2008 Ser fint ut, stora skivisar du fått till Det röda ser ut som en macroalg av något slag. Citera
malm Postat 28 augusti 2008 Postat 28 augusti 2008 wow.. riktigt fint det se ut.. ser så stort ut med. 40 liter mer än mig gör verkligen skillnad... riktigt snyggt.. fin stenuppsättning med;) Citera
Trilobite Postat 28 augusti 2008 Postat 28 augusti 2008 Makroalgen hade riktigt fin färg - får den vara ifred för kirurgerna? Mina kirurger vägrar äta röda sea-veggies, så det kanske skulle vara något att piffa upp akvariet med! Jag har också en palettkirurg och en Zebrasoma (fast en djesardini) Citera
Lilla Nemo Postat 28 augusti 2008 Författare Postat 28 augusti 2008 Makroalgen hade riktigt fin färg - får den vara ifred för kirurgerna? Mina kirurger vägrar äta röda sea-veggies, så det kanske skulle vara något att piffa upp akvariet med! Jag har också en palettkirurg och en Zebrasoma (fast en djesardini)Ja, den verkar få vara ifred för kirurgerna. När den har vuxit till sig ordentligt så kanske det går att få loss en bit om du vill ha.Märkte nu ikväll att min röda sjöstjärna börjar tappa greppet om tillvaron och falla i bitar. Fattar inte vad som är fel med den.En annan sak... sen jag bytte salt från Reef Crystals till det nya H2 Ocean så har kalcium och magnesiumvärdena blivit mer stabila på bara ett vattenbyte a la 29 liter. Nån som haft samma erfarenhet med detta salt? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.