Gå till innehåll

Alla medlemar på Saltvattensguiden - Information från Christrian Wrang!!


wrang

Rekommenderade inlägg

  • Svar 56
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

nu har redan så många skrivit jättebra inlägg och lyck önskningar till dig Christian så jag kan enbart hålla med dom andra!

Lycka till! och du har gjort ett suveränt arbete med sidan och skött saker och ting som kommit upp på ett exemplariskt sätt -respekt -respekt -respekt

utan SVG hade det fortfarande simmat ciklider hemma ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Instämmer med alla ovanstående.

Främst att det hade varit ciklider i karet om jag inte fått upp denna sidan en dag för några år sedan.

Ett jätte tack för allt slit som ni har gjort, samt så vet vi at framtiden kommer föra med sig lycka och framgång. Både för dig och för saltvattensguiden ;)

Samt Grattis till det förestående bröllopet...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar

Phuu närverna börjar dra ihop sig. Har kännt mig lung i veckan, planeringen av festlokalen igår fredag gick bra men nu så vaknade jag å kunde ej låta bli att kolla ifall man missat nått på SG :)

14timmar och 53minuter kvar till kyrkan....

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar

Phuu närverna börjar dra ihop sig. Har kännt mig lung i veckan, planeringen av festlokalen igår fredag gick bra men nu så vaknade jag å kunde ej låta bli att kolla ifall man missat nått på SG :)

14timmar och 53minuter kvar till kyrkan....

Det är nu man går och nallar lite på whiskyflaskan................;)

Lycka till!!!!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Christian,

Som alla andra tackar jag ödmjukt för allt du gjort för hobbyn. Jag skulle nog inte haft någon chans att få igång karen så bra utan SVG. All inspiration och spännande läsning har varit ovärderlig! Stundtals har jag varit som klistrad vid datorn och SVG.

All lycka till dig nu som gift man!

/Gierth

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack själva alla medlemar och Moderatorer.

Hoppas att den nya staben vilket jag är övertygad över kommer att driva sidan bättre. Det är alltid bra med lite nytt färskt blod i venerna. Kommer att hjälpa till då det behövs för ev problem för våran teknik moderator Petrol då det är ett stort system bakom forumet som öppnas upp med olika rättigheter etc som medlem mm

Känns skönt att vart borta ett tag och då man kommer tillbaka att man bara missat 834 inlägg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...