svedalaciklid Postat 31 januari 2010 Författare Postat 31 januari 2010 nej vågar inte det fall man fastnar på vägen Citera
Patrik Steen Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 Det kommer rikligt med snö här nu ser jag,men det kanske avtar lite på Väg13 den är ju rätt så lång,var i Hörby innan idag och där var lite mindre kändes det som så det kan variera en del Citera
svedalaciklid Postat 31 januari 2010 Författare Postat 31 januari 2010 kommit en del cm här sedan det började vid 9 tiden idag Citera
petrol Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 Någon som har Seddes telefon nummer?Om ja, PMa över det till mig är ni bussiga. Citera
Laggeman Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 Får tacka värden Anders med sambo för den trevliga träffen, samt alla andra som kom till Ystad idag! Det är alltid trevligt att kunna se akvarier man bara sett på bild förut även i verkligheten. Citera
Freddi Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 Tackar för idag Anders!!!Det var väldigt trevligt och tacka husmor för de goda kakorna.Riktigt fint kar du har, mycket finare i verkligheten än på bild.Tackar än en gång!! Citera
a.nilson Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 Tack själva. Alltid kul att träffa gamla o nya saltnissar. De som tog massa foto får gärna lägga upp nån helbild i min tråd. Citera
Benke Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 Tråkigt att man inte kunde komma, men får försöka komma nästa gång. Då kanske ja har ett eget kar igång Citera
_Manne_ Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 Tackar anders med sambo för både träffen o bakverken! Lika kul som alltid!mvh manne Citera
Patrik Steen Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 Jag får tacka Anders med Sambo för titten väldigt trevligt kar med många roliga saker i,får även tacka för ett trevligt umgänge i Bilen och utanför bilen och för transporten dit,och för alla roliga saker man kom hem med....Och svampen står stadigt igen kan man säga:repost:men det är bara tills Admatis får tag i den...kom på det senare du skulle ha den i sumpen så den kommer till dig snarast:smiley17:Lite bilder får jag väl bidraga med det blev 63st med dessa kom jag fram till att det var värt att visa så håll till godo Citera
svedalaciklid Postat 31 januari 2010 Författare Postat 31 januari 2010 tackar för ännu en trevlig träff med trevligt folk o goa kakor Citera
a.nilson Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 Tack stene, du fick i allafall till några helbilder. Har saknat riktig helbild innan. Citera
Bengan Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 Tack för det goda sällskapet och kagorna! Tog inte många bilder denna gång, men slänger upp några få närbilder. Citera
freguz Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 whoff grymt fina bilder. Den på mandarinen (är det väl) var ju helt sanslöst magisk.Fotar du med blixt? utrustning? tips :-) ? Citera
Yodelking Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 Ja, tack Anders och ni andra! Alltid kul att få hem lite fraggar! Citera
patrikk Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 Ville bara tacka så mycket för det trevliga sällskapet och de goda kakorna här är några av mina iphone bilder som jag tog. ( inte en systemkamera men helt ok) Citera
JohanP Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 Anders, för en mycket trevlig och givande SVG Syd träff. Det är alltid skoj att få snacka lite med likasinnade.De foto jag tog kommer jag lägga upp i morgon. Fick lite annat att göra när jag kom hem. Tittade i burken och kunde snabbt konstatera att något inte var som det borde. En del koraller hade dålig polyexpansion och min fina Euphyllia (som brukar vara rejält uppblåst) var väldigt passiv och hängig.Det räckte jag tog i vattnet med handen för att förstå vad felet var.......+31,6.............och mitt livs första Jägervärmare som ballat ur.Nu är tempen nere i 28 och det verkar som allt klaray sig.Än en gång tack. Citera
Christian Reslow Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 Tack för en trevlig träff, mycket lärorikt och ett väldigt fint akvarium! Citera
Adamantis Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Tack Anders för en gedigen träff! Mycket inspirerande att se din ultra rosa hystrix. Jag vägrar fortfarande tro att det är samma art som min vinröda. Zeovit.. Huh. Jag ska nog få den mer rosa än Marry Poppins, lite vodka gör nog susen Stene: Din svamp gör nog bäst i att hålla sig borta från min sump, I don't swing that way, men tack för erbjudandet Citera
svedalaciklid Postat 6 februari 2010 Författare Postat 6 februari 2010 nån i södra skåne som har lite kul fraggar o vill ha besök ikväll? Citera
Patrik Steen Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 nån i södra skåne som har lite kul fraggar o vill ha besök ikväll?Du är alltid välkommen hit om du vill men det är du imorgon också som kanske passar bättre hehe Citera
svedalaciklid Postat 6 februari 2010 Författare Postat 6 februari 2010 nja höör e ju lite långt att köra ikväll iallafall hehe Citera
Patrik Steen Postat 13 februari 2010 Postat 13 februari 2010 Kan tipsa om Malmö Akvarie Förenings årliga Stor Auktion brukar vara riktigt trevligt att gå på och träffa likasinnande människor,där är inte så mycket salt saker men där är mycket annat som rör AkvastikenZoopet Syd ska dit som många andra gör läs mer på denna anmälningslistan var/när/huroch tryck på länken i den listan för att veta merhttp://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=96061&page=181Om det är nåt ni behöver bli av med så är denna dagen perfekt för detta ändamålet,fiskar,stenar,grus,växter,rötter m.m m.m Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.