Netweaver Postat 8 mars 2008 Dela Postat 8 mars 2008 Snygga bilder!Cool sjöstjärna är den fisk säker? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Raur Postat 8 mars 2008 Författare Dela Postat 8 mars 2008 Snygga bilder!Cool sjöstjärna är den fisk säker?Det får tiden utvisa Den är hyffsat liten... kanske 6cm i diameter men den var så fin att jag var tvungen ;D Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Robbygg Postat 8 mars 2008 Dela Postat 8 mars 2008 Kanonfina bilder helt klart! Fina djur, lycka till! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
NephruruS Postat 8 mars 2008 Dela Postat 8 mars 2008 Fina bilder och ett fint kar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Raur Postat 9 mars 2008 Författare Dela Postat 9 mars 2008 Tack! Är väldigt glad för att det tuffar på med bra värden, minimalt med alger och glada invånare Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Raur Postat 14 mars 2008 Författare Dela Postat 14 mars 2008 Två nya bilder.Vad kan det vara för nåt på första bilden? Det sitter på en sten som följde med en av korallerna och är ca 6-7mm i diameter Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 14 mars 2008 Dela Postat 14 mars 2008 http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=115131 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 14 mars 2008 Dela Postat 14 mars 2008 Gyltan är en Macropharyngodon bipartitus ifall det inte var utluskat redan.Sjöstjärnan en Fromia sp.Hoppas den överlever på det din inredning har att erbjuda, den är verkligen fin! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 15 mars 2008 Dela Postat 15 mars 2008 Grymma bilder! Kan du ta en helbild på karet också? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Raur Postat 15 mars 2008 Författare Dela Postat 15 mars 2008 sillen: Ska försöka göra det i morrn om inte solen lyser på för mycket. Har ett himla meck med att få bra bilder (och rättvisa sådana!) på hela karet... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Raur Postat 15 mars 2008 Författare Dela Postat 15 mars 2008 Lite nya foton!Ett på clownerna och anemonen, ett på hela karet.Får snart bli dags för lite nytt!Vad i fiskväg kan rekomenderas?Min fina wrasse hittades stendöd för nån dag sedan tyvärr... vattenvärdena är bra så jag vet inte varför den dog. Verkade dock, när jag läste om den, att den var hyffsat svår att ha och göra med. trist var det iallafall... clownerna är dock hur friska som men ska hålla ögat på dem nån vecka så de inte sjuknar till heller. Nu behöver jag alltså tips på "lätta" fiskar som är tåliga och bra att ha och göra med som nybörjare. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
NephruruS Postat 15 mars 2008 Dela Postat 15 mars 2008 Skit snyggt gillar verkligen färgerna på din anemon! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Minerva Postat 16 mars 2008 Dela Postat 16 mars 2008 Jag rekomenderar varmt Gyltor ,de är relativt lätta att hålla Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 16 mars 2008 Dela Postat 16 mars 2008 Tack!Du säger att det är svårt att göra rättvisa bilder men jag tycker de är riktigt bra.Svårt att säga vad andra gillar för fiskar och vad de har för planer men jag slulle rekomendera dige en Nemateleotris decora eller en Nemateleotris magnifica ( https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=17769 ) . Vilken man gillar bäst är en smaksak då båda brukar vara tillgängliga i affärerna. Kolla även runt i artregistret om det är någon du gillar! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Raur Postat 16 mars 2008 Författare Dela Postat 16 mars 2008 tack för tipset Sillen och Minerva Den fisken som var på bilden är ju verkligen jättefin! Fler tips uppskattas! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Minerva Postat 16 mars 2008 Dela Postat 16 mars 2008 Oj såg nu att du redan har en gylta då ska du nog inte skaffa fler eftersom vissa arter är ganska revirhävdande Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Raur Postat 28 mars 2008 Författare Dela Postat 28 mars 2008 Nya fiskar!Det var på tiden Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
totto Postat 29 mars 2008 Dela Postat 29 mars 2008 Jag vill också kunna ta så bra fiskbilder:) Hur går det med damsellen? dem kan vara ena sura rackare. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Raur Postat 30 mars 2008 Författare Dela Postat 30 mars 2008 totto: Jo, mattias på Fiske och Fiskar sa det också men än så länge surar den inte mot nån och det är ju skönt. Får hoppas att det håller i sig Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Raur Postat 30 mars 2008 Författare Dela Postat 30 mars 2008 Några fler nya invånare Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 30 mars 2008 Dela Postat 30 mars 2008 Du tar bra bilder! Fortsätt att lägga ut bilder! Vad är det för Kejsare på bilden? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Raur Postat 30 mars 2008 Författare Dela Postat 30 mars 2008 Kommer inte ihåg vad den heter :/Men den kunde vara agressiv mot andra kejsare så jag ska nöja mig med bara en... det räcker för min storlek på kar också så Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 30 mars 2008 Dela Postat 30 mars 2008 Aggresiv kan väll alla Kejsare vara. Ska titta och se om jag kommer på vad den heter! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 30 mars 2008 Dela Postat 30 mars 2008 Centropyge eibli? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 31 mars 2008 Dela Postat 31 mars 2008 Vilka bilder! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.