adddo Postat 21 oktober 2007 Postat 21 oktober 2007 Vet man inte vad man ska göra med pengarna kan man göra som den här killen i Brasilien.http://www.reefcorner.org/content.asp?/forum/topic.asp?TOPIC_ID=35816
petrol Postat 21 oktober 2007 Postat 21 oktober 2007 Det var verkligen "Hard Core". Hur ska man öertyga frugan att det är ett sådant kar man "måste" ha?
Arcticreef Postat 23 oktober 2007 Postat 23 oktober 2007 Holy guacamole! En sadan burk! Skulle varit kul att höra när killen (jag antar att det är en kille) salde in konceptet hos hustrun.
preddan Postat 24 oktober 2007 Postat 24 oktober 2007 ok, det är stort...men snyggt? nja, tycker det känns smaklöst, bygger stort bara för att man kan
salt_viktor Postat 26 oktober 2007 Postat 26 oktober 2007 jag tror nog det blir mycket snyggare när mangroveträden tagit sej och han stoppat i lite mer koraller.. tror jag..
tropfrog Postat 26 oktober 2007 Postat 26 oktober 2007 Oj, jag tror jag har sett altför många såna jätteprojekt för att bli impad.Problemet med de flesta sådanna jättekar är attde sällan blir färdiga.....Ja,ja inga kar blir väl egentligen färdiga, men jag menar så att man kan tänka....WOW. Just nu är det ju bara en hög med sten och några småskott. Om detta projektet så småningom fylls med koraller som får växa till sig så kanske jag kan bli imponerad. Just nu är det bara en man med allför mycket pengar. Frågan är om han har tid och kunskap att slutföra?Solljus i brasilien är säkert bra för korallerna, men blir det med värmen. Inte helt lätt att kyla ett sånt kar.MVHMagnus
Gurra G Postat 11 januari 2008 Postat 11 januari 2008 hörni... ni som ville se en fortsättning när karet började bli klart( om det nu kan bli det) så har de updaterat länken från 12 sidor till 35... bara så att ni vet... vet inte ja men ja tycker att vattnet är lite grönt...
Laggeman Postat 11 januari 2008 Postat 11 januari 2008 För min del kvittar det om karet är fullt med stora koraller eller ej, jag är mest intresserad utav fiskarna. Mitt framtida kar kommer bli mest fisk med lite roliga stenformationer och sen får skivisar och knappar och annat lättväxande fara fram precis som dom vill. Antagligen billigare i drift än andra stora kar.
jimmy Postat 12 januari 2008 Postat 12 januari 2008 är det nån som får länken att funka jag kommer ingenstans Verkar helt död
stigigemla Postat 12 januari 2008 Postat 12 januari 2008 Länken fungerar. Det kanske bara var backup på siten?Jag tror nog han får stil på karet. Han har ju skrivit nästan 5000 inlägg på forumet så litet har han säkert läst också...Men det tar tid med så stora kar. En decimeterhög korall ser ju ganska stor ut i våra kar men i den baljan?
jimmy Postat 12 januari 2008 Postat 12 januari 2008 kan fortfarande inte se nått sidan laddar upp osv men den är bara blank altså vit har provat med både opera och explorer
Rekommenderade inlägg