DaTrucka Postat 26 januari 2009 Dela Postat 26 januari 2009 Ja den var läcker. A. hyacinthus säger du, jag har en likadan (fast något mörkare) och har alltid trott att det är en A. millepora. Då har man lärt sig något nytt idag med. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 26 januari 2009 Författare Dela Postat 26 januari 2009 Ja den var läcker. A. hyacinthus säger du, jag har en likadan (fast något mörkare) och har alltid trott att det är en A. millepora. Då har man lärt sig något nytt idag med.Nja den du har kan mycket väl vara en A. Millepora. Har själv en likadan som är en millepora men eftermötet igår så fick jag beskrivet att de är likvärdiga.A. Milleporan jag har kommer från PWIN Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
malm Postat 27 januari 2009 Dela Postat 27 januari 2009 riktigt fin segelfens kirurg. har själv en och funderar på att lämna bort min imperator och skaffa en seglare till... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 27 januari 2009 Författare Dela Postat 27 januari 2009 Jo jag håller med skulle tänka mig att ha ett gäng med Zebrasoma veliferum jag med. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
malm Postat 27 januari 2009 Dela Postat 27 januari 2009 ja dom e jävligt fina... har du koll på vad som skiljer den från Zebrasoma desjardinii??? mer än att stjärtfenan är gul på vår och att dom gulda linjerna är skarpare på Zebrasoma desjardinii?? skitsvårt och se nån skillnad annars.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 27 januari 2009 Författare Dela Postat 27 januari 2009 ja dom e jävligt fina... har du koll på vad som skiljer den från Zebrasoma desjardinii??? mer än att stjärtfenan är gul på vår och att dom gulda linjerna är skarpare på Zebrasoma desjardinii?? skitsvårt och se nån skillnad annars..Nja det jag vet är väll att D är hitom Australien och hela vägen mot Sydafrika + RödahavetV är ovan Australien å rätt upp Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 27 januari 2009 Dela Postat 27 januari 2009 Snygga bilder.....helkars bild?? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
malm Postat 28 januari 2009 Dela Postat 28 januari 2009 Nja det jag vet är väll att D är hitom Australien och hela vägen mot Sydafrika + RödahavetV är ovan Australien å rätt uppså det är "samma" fisk från olika delar av vattnet... fått en annan "hudfärg" då bara... coolt...precis det svaret jag ville ha wrang... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 28 januari 2009 Författare Dela Postat 28 januari 2009 Snygga bilder.....helkars bild??Hejsan kul att du gillar karet. Här är ett foto från idag 2009-01-28så det är "samma" fisk från olika delar av vattnet... fått en annan "hudfärg" då bara... coolt...precis det svaret jag ville ha wrang...Ja å ytterligare mer färg på en från RödaHavet av Zebrasoma desjardinii. Kan man få en från RH så är det ännu mer tjashing Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 28 januari 2009 Dela Postat 28 januari 2009 Riktigt snyggt kar....Du får ju låta fraggarna växa upp nu. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
garfish Postat 28 januari 2009 Dela Postat 28 januari 2009 Härligt CW! Snyggt då det är luftigt, men inte så länge till... /Gustaf Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 17 februari 2009 Författare Dela Postat 17 februari 2009 En bild på min Fragghylla igen. (25 fraggar)Den funkar bra å skall bli kul då jag får klart mitt fraggakvarie vid sidan av det stora. Å en seg korall med att växa men grymt grann Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 17 februari 2009 Författare Dela Postat 17 februari 2009 Akvariet på kvällen innan den släcksca kl 2203 Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mojjan Postat 17 februari 2009 Dela Postat 17 februari 2009 Alltid lika snyggt.. impad att du orkar och hinner med att fixa och underhålla det hela tiden. Själv får man anstränga sig med vattenbytena och dosering av Zeovit grejerna . Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 17 februari 2009 Författare Dela Postat 17 februari 2009 Tackar. Jag har mina dagliga rutiner.Dosering på morgonen innan jobb När jag kommer hem putsa rutorna & mata firarnaCV och Aminosyror på kvällen då ljuset släcksTro mig jag har gjort bort mig med å läst fel med zeovitmetoden så har doserat onödigt mycket utav massa saker å har sett bra resultat efter de rekommendationer de skriver och man läst om.Är uppe i min 191:e dag med zeovitmetoden. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 17 februari 2009 Dela Postat 17 februari 2009 Jäkligt snyggt, ser ju ut som skymming Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 18 februari 2009 Dela Postat 18 februari 2009 Visst är korallen grann men den är inte snäll mpot kompiskoraller i närheten! Ser ut som du har ett par snygga fraggar på G! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 18 februari 2009 Författare Dela Postat 18 februari 2009 Lite skojigare nu då man get sig in på att fotografera med RAW format istället Sarcofyton polyper Innefrån Akvarierummet å sett ut i Vardagsrummet Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 18 februari 2009 Dela Postat 18 februari 2009 grymt snyggt christian. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 18 februari 2009 Dela Postat 18 februari 2009 grannt:) Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 18 februari 2009 Dela Postat 18 februari 2009 På sista bilden ser det ut som korallen står ute i rummet. Snyggt! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 18 februari 2009 Dela Postat 18 februari 2009 På sista bilden ser det ut som korallen står ute i rummet. Snyggt!fick gå tillbaka och kolla bilden igen ...häftigt effekt.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 19 februari 2009 Författare Dela Postat 19 februari 2009 På sista bilden ser det ut som korallen står ute i rummet. Snyggt!TackarSåg det först nu då du skrev det ang korallen.Plastkorall som är limmad på bordet utanför Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
saltishenke Postat 19 februari 2009 Dela Postat 19 februari 2009 Ser ju bra ut Wrang !192 dagar med zeo nu då ?Jag börjar märka skilnad själv nu speciellt i polyp expansionen. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 20 februari 2009 Författare Dela Postat 20 februari 2009 Tackar Henrik. Ja det märks på Korallerna att de mår bra här med Ja då håller vi tummarna för mig. Har köpt några Pseudanthias tuka "Purple Queen Anthias"E snabba på att gömma sig å kameran i hand så trycker dom mot LS mer så bästa bild är en Snapshot från min webbkameraUppe till vänster kan man se någraHar släkt ner i karet just nu så endast 2x54watt igånghttp://www.saltvattensakvarium.se Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg