Gå till innehåll

sps Fraggtävling, start 1e mars.

Rekommenderade inlägg

Postat
På gång, skall först o handla lite;)

//NiXoN

Fraggade du inte vid midnatt? Nu har du missat flera timmar och jag har inte sett att tävlingen har något handicapsystem!

När kommer bilderna på fraggarna?

• Svar 87
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Postat

Ja det är lite kris jag går misten om vitala minuter, måste fixa de på nåt sätt..

Nån som vet vad Italienarna använder för anabola till sina kar?(helt orelaterad fråga;))

//NiXoN

Postat

ingen fara jag brukar ha en lite buek eller liknande som jag ställer korallen i när den är nylimmad så får den stå dfär i några minuter tills limmet har härdat innan jag sätter den i karet

Postat
Ja det är lite kris jag går misten om vitala minuter, måste fixa de på nåt sätt..

Nån som vet vad Italienarna använder för anabola till sina kar?(helt orelaterad fråga;))

//NiXoN

Italienarna använder HTH ( human growth hormone ) i sina kar, Mycket dyr steroid enligt min träningsnarkoman till kompis.

Postat

Mattias klart du kan hänga på då!

Jag som inte är med funderar på om vi ska ha en vadslagning där vinnaren vinner allla fraggar? -dregglar- Skämt å sido! Kul tävling och hoppas fler hakar på!

Postat

//NiXoN

Sök här på guiden på somatropin eller testa på reefcentral o sök på GH (Growth Hormone)..

har varit på diskussion vid något tillfälle, är ialf olagligt att köpa i sverige och väldigt dyrt.

:)

Postat

Bilden är lite taskig men den är strax under 3cm, får väl fixa en bättre bild i morgon.

A.millepora, tror det var nån annan som skulle ha samma art så jag tänkte att de vore kul att jämföra.

Hmm, bor i rätt stad för att få tag på de mesta men jag tror att jag skippar bolan denhär gången;)

//NiXoN

post-2702-14468915184828_thumb.jpg

Postat
Sök här på guiden på somatropin eller testa på reefcentral o sök på GH (Growth Hormone)..

har varit på diskussion vid något tillfälle, är ialf olagligt att köpa i sverige och väldigt dyrt.

Offtopic

somatropin

Vanliga varumärken:

Genotropin, Humatrope, Norditropin, Saizen.

Postat

Så, här är en grön acropora staghorn. Den sticker fortfarande ut 3 cm utanför korallimmet (som på bilden) när den sitter på stenen, orkade bara inte ta ett kort :smiley9:.

Here it is:

post-3321-14468915193747_thumb.jpg

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...