Sillen Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 På gång, skall först o handla lite;)//NiXoNFraggade du inte vid midnatt? Nu har du missat flera timmar och jag har inte sett att tävlingen har något handicapsystem!När kommer bilderna på fraggarna? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
NiXoN Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 Ja det är lite kris jag går misten om vitala minuter, måste fixa de på nåt sätt..Nån som vet vad Italienarna använder för anabola till sina kar?(helt orelaterad fråga;))//NiXoN Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
diskustok Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 låter roligt att ni skall börja på en fragg tävlig på bröllopsdagen lite offtropic men sak samma hoppas det går bra för tävlande Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lucas_no1 Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 Ok jag lägger upp ett bidrag sen hur regler osv ska gå till får väl lösas senare!Bilden tog jag igår vid 15tiden så det är väl några timmars tjuvstart! :-)Mch Lucas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted Camenius Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 Här kommer mitt bidrag Bild 1 visar den nylimmad Bild 2 på plats i akvariet brevid moderkolonin Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
NephruruS Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 jag har nu fått tag i superlim och ska till o bryta ner en till 3cm, men är vanligt superlim verkligen bra för vattnet? =S Mvh Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jimmy Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 ingen fara jag brukar ha en lite buek eller liknande som jag ställer korallen i när den är nylimmad så får den stå dfär i några minuter tills limmet har härdat innan jag sätter den i karet Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
pimo Postat 1 mars 2008 Författare Dela Postat 1 mars 2008 Roligt att vi är igång!Ska ta fraggningen ikväll och posta bilder. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
pimo Postat 1 mars 2008 Författare Dela Postat 1 mars 2008 Ja det är lite kris jag går misten om vitala minuter, måste fixa de på nåt sätt..Nån som vet vad Italienarna använder för anabola till sina kar?(helt orelaterad fråga;))//NiXoNItalienarna använder HTH ( human growth hormone ) i sina kar, Mycket dyr steroid enligt min träningsnarkoman till kompis. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
totto Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 Här kommer mitt bidrag, det fick bli en röd montipora digitata.Hur länge ska vi låta "tävlingen" hålla på? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Clownen Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 Mitt bidrag; en grön montipora digitata: Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Matt_HiHat Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 Kan man efteranmäla sig senare?? Kommer få tag på en SPS på måndag, aningen sent för tävlingen dock... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 Mattias klart du kan hänga på då!Jag som inte är med funderar på om vi ska ha en vadslagning där vinnaren vinner allla fraggar? Skämt å sido! Kul tävling och hoppas fler hakar på! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Matt_HiHat Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 Kanoners!! Då är det ju bara att köra hårt Fina fraggar ni andra fått fram föresten, hoppas allt växer så det knakar i karen!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lucas_no1 Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 Man är ju en fet nybörjare så hur det kommer växa för mig vete katten.Jag tycker man borde ha någon form av handikapp som i golf! *skämtar* Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 Vet ej vad min acropora heter men hoppas den får vara med i tävlingen ändå?? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted Camenius Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 Ja det är lite kris jag går misten om vitala minuter, måste fixa de på nåt sätt..Nån som vet vad Italienarna använder för anabola till sina kar?(helt orelaterad fråga;))//NiXoNSök här på guiden på somatropin eller testa på reefcentral o sök på GH (Growth Hormone)..har varit på diskussion vid något tillfälle, är ialf olagligt att köpa i sverige och väldigt dyrt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
NiXoN Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 Bilden är lite taskig men den är strax under 3cm, får väl fixa en bättre bild i morgon.A.millepora, tror det var nån annan som skulle ha samma art så jag tänkte att de vore kul att jämföra.Hmm, bor i rätt stad för att få tag på de mesta men jag tror att jag skippar bolan denhär gången;)//NiXoN Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Keek Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 kör ni en 1000w Mh 24/7 nu då ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 Här kommer mitt bidrag - ett ganska dåligt foto på en nyfraggad blå acropora. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 Sök här på guiden på somatropin eller testa på reefcentral o sök på GH (Growth Hormone)..har varit på diskussion vid något tillfälle, är ialf olagligt att köpa i sverige och väldigt dyrt.Offtopicsomatropin Vanliga varumärken:Genotropin, Humatrope, Norditropin, Saizen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
pimo Postat 1 mars 2008 Författare Dela Postat 1 mars 2008 Här kommer mitt bidrag, en grön digitata. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted Camenius Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 Offtopicsomatropin Vanliga varumärken:Genotropin, Humatrope, Norditropin, Saizen.tror också jintropin e bland de vanligare härikring Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Matt_HiHat Postat 3 mars 2008 Dela Postat 3 mars 2008 Offtopicsomatropin Vanliga varumärken:Genotropin, Humatrope, Norditropin, Saizen.Haha OT, men jag hade sånt som medicin förr. En sexdagarsdos kostar ca 4000kr (betalat av staten).Imorrn kommer jag med en fragg! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Matt_HiHat Postat 3 mars 2008 Dela Postat 3 mars 2008 Så, här är en grön acropora staghorn. Den sticker fortfarande ut 3 cm utanför korallimmet (som på bilden) när den sitter på stenen, orkade bara inte ta ett kort .Here it is: Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.