Gå till innehåll

Mitt nya 600l kar


Rekommenderade inlägg

Hej Wrang ,jo jag behöver en bit 200 rör , det är det inre röret och övergången som jag inte är nöjd med, nu är det en fläns för 110mm som jag måste skruva, då blir det två bottnar på koppen ,eller så förlänger jag konen så 110 passar direkt utan skruvning ,då blir det mindre jobb ,mvh stefan

post-1262-14468917111148_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 142
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Hej, det blir en Laguna pump med injektor på som vanligt , fick gå en snabbkurs i att svetsa PVC ,så nu kunde jag förlänga konen lite , nu blir det enklare att göra koppen , kanske inte en perfekt svets men det var första gången jag provade så jag blev rätt nöjd ändå , så nu är det bara att ställa i skummar koppen när den blir klar ,mvh stefan

post-1262-14468917119164_thumb.jpg

post-1262-14468917119305_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 månader senare...

Jisses vilken skillnad! Nu när mitt minne hinner ikapp mig så tror jag faktiskt att det var just en sådan jag blev lite intresserad av tidigare då jag såg en bild på en utfärgad sådan på Reeflex...supersnygg! Det som var lite kul var att den verkade relativt relativt vanlig och förhållandevis billig.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...