Postat 9 maj 200916 år Författare håller på att prova olika inställningar på kameran....passar på att dela med mej lite
Postat 10 maj 200916 år ser att min clustrea fragg har växst på bra kul at se (Bild6)Är det inte daggs för en STOR MAFIG KEJSARE snart hehe =) hadde gjort sej fint i ditt karjag kanske slår dej en pling i morgon för jag är i sjöbodå..
Postat 10 maj 200916 år Författare jag åker till växsjö imorrn, är där tills torsdag tyvärren stor kejsare hade gjort sig
Postat 10 maj 200916 år Författare vilket vad...1023 saltmagnesium cirka 1200sen vet jag inte merbytar 200lit vatten i veckan det fixar det mesta
Postat 10 maj 200916 år F.. vad vackert......om jag får säga det självDu har en poäng där, måste jag säga. Och sedan blir det bara vackrare med tiden.
Postat 28 maj 200916 år Författare Otrolig sändning ifrån zoogiganten.........köpte denna som är på bilden....vilken färg!!!
Postat 28 maj 200916 år Författare det finns fler...tog bara en litenrena himlariket,drömer fortfarande
Postat 28 maj 200916 år Författare är det onaturligt med blått ljus...vet ej men det blir blåare på foton, kanske?
Postat 28 maj 200916 år Otrolig sändning ifrån zoogiganten.........köpte denna som är på bilden....vilken färg!!!Extremt läcker! Hoppas den behåller färgen hos dig
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.