lottac Postat 14 november 2009 Dela Postat 14 november 2009 Jösses vilka snygga firrar!!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dimorb Postat 14 november 2009 Dela Postat 14 november 2009 Korallen verkar finnas på många bilder men den jag reagerade på vad bild nr 0575 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 14 november 2009 Författare Dela Postat 14 november 2009 Tyvärr......den är inte blåden är vit rosa men har blivit blå av ljusetden är för liten att fragga på ännu Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Anne Postat 14 november 2009 Dela Postat 14 november 2009 Nu är det daxfraggbytarträff eller bara kom för att titta..den 21 November kl 13.00 (ni får komma senare)Jag ska göra av med lite koraller, byter eller säljer, dom börjar att bli för storaSynd ,synd, ska ha kalkonmiddag den dagen, hade varit fantastiskt roligt att få se detta i verkligheten, hoppas det kommer fler tillfällen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 14 november 2009 Författare Dela Postat 14 november 2009 Det kommer fler tillfällen jag lovar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 15 november 2009 Författare Dela Postat 15 november 2009 bilder Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
HyperBamse Postat 15 november 2009 Dela Postat 15 november 2009 Börjar bli fullt i burken snart eller? Hur ser stock listan ut? på ett ungefär... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
saltbjörkan Postat 16 november 2009 Dela Postat 16 november 2009 hadde jag haft detta kar hadde jag bara suttit och stirrat in i karet hela dagarna =) så sjukt fint du fått till det bara måsta komma och titta på det igen.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 16 november 2009 Författare Dela Postat 16 november 2009 det har ju blivit mindre plats nu får jag sägamen något roligt till får ju alltid platssaltbjörkan, det är precis vad jag gör Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 17 november 2009 Författare Dela Postat 17 november 2009 nu har jag äntligen fått ställningen till mina 4 karsom kommer stå ovanpå varandraglasmästaren är på väg för att ta lite måttfår se när han kan fixa dettamåtten är 1250 x 350 x 300 på vart kar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 18 november 2009 Författare Dela Postat 18 november 2009 får glasen till mina kar slutet på nästa veckaså nästa helg blir det att bygga ställningen är på plats iallafallbara påminna er om helgens träffNu är det dax igenfraggbytarträff eller bara kom för att titta..alla är välkomnaden 21 November kl 13.00 (ni får komma senare)Jag ska göra av med lite koraller, byter eller säljer, dom börjar att bli för storaAdressen är : Redskapsgatan 27 Sjöbotel 0709-421542 O.B.S ta med er något ni kan ta eventuella koraller i Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bubblabrud Postat 18 november 2009 Dela Postat 18 november 2009 Det är en fröjd för ögat att titta till din tråd. Du har verkligen lyckats. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 18 november 2009 Författare Dela Postat 18 november 2009 tack så jätte mycketlyckats vet jag inte riktigt men jag är på god vägallt är inte perfekt ännu men förhoppningsvis så kommer det att bli så en dag Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 18 november 2009 Dela Postat 18 november 2009 Det är så himla kul att se sådana här granna kar. Vilka magnefika montipora flak du har där i.... de måste ju vara 50cm i diamater eller? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Yodelking Postat 18 november 2009 Dela Postat 18 november 2009 Jag går in ibland och bara njuter av bilderna. Så himla vackert! Ska bli riktigt kul att få se det i verkligheten. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 18 november 2009 Författare Dela Postat 18 november 2009 ljuset är släckt men jag gissar på minst 50 cmska mäta den imorrn om jag kommer ihågkvällarna bara flyger iväg när man börjar att fixa lite med karetsitter mest och tittar faktisktjaaapp det är en underbar hobby faktiskt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 19 november 2009 Författare Dela Postat 19 november 2009 jag har mätt montiporan den är cirka 59cm på det ena hålletfick byta en glödlampa för jag stänkte lite för mycket när jag matade fiskarna i helgenbeställde på triaton i tisdags fick den idag, de e service tycker jaghär är en bild på eländet Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
HyperBamse Postat 19 november 2009 Dela Postat 19 november 2009 Haha nu ser man hur jäkla stort detta kar är Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 19 november 2009 Författare Dela Postat 19 november 2009 nu fick du din bild Hyperbamse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
HyperBamse Postat 19 november 2009 Dela Postat 19 november 2009 Tackar ... så du kom ihåg efterfrågan... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 19 november 2009 Författare Dela Postat 19 november 2009 jodå Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted-m Postat 19 november 2009 Dela Postat 19 november 2009 Oj jag har inte direkt lika svårt att byta mina lampor ;PJag skulle inte vilja byta dina lampor själv är man så klumpig så man skulle nog ramlat i och råka sparka ut rutan. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 20 november 2009 Författare Dela Postat 20 november 2009 får ursäkta parkeringen i morrnska asfaltera nästa vecka så jag vill inte ha in några bilar på tomtenså ni får tyvärr stanna på vägen utanför eller sidan om bobcaten/lastbilenber om ursäkt för besväret Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 21 november 2009 Författare Dela Postat 21 november 2009 tack för idag allahär är några fotodå jag kom ihåg att ta några Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Yodelking Postat 21 november 2009 Dela Postat 21 november 2009 Tusen tack för att vi fick komma och se detta i verkligheten! Riktigt häftigt! Tekniken du hade var nästan lika kul som själva karet. Kommer gärna fler gånger. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.