Gå till innehåll

Annonser


marran

Rekommenderade inlägg

Skulle någon insatt person här på forumet (moderator) kunna se till att annonser som ej är aktuella blir borttagna, Hyfsat irriterande när man efter massa mailskickningar och tel.samtal på annonser får höra att det redan är sålt för länge sen. Tar massa tid och besvär i onödan. Även dessa budgivningar utan ingångspris? (Högsta bud) Hur ska någon kunna vara uppdaterad på budgivningen utan att ringa eller maila 115 ggr. Fast pris eller inget tack.Ta gärna bort annonserna när objektet är sålt. Tack på förhand.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vi är alltid lyhörda för idéer om förbättringar. Hur hade du tänkt dig att det skulle fungera praktiskt? Skulle vi vara tydligare på annonsörernas plikt att själva ta bort sina annonser (som ju gäller nu), eller tänker du dig att moderatorerna själva ska undersöka vilka annonser som är inaktuella och ta bort dem?

Tycker ni för övrigt att det är för många annonser? Exempelvis har zeovit.com en regel om att man måste ha postat 20 inlägg för att få annonsera. Idag får vi in en hyfsad andel annonser som är upplagda av medlemmar som reggat sig samma dag som annonsen kommer upp.

Är vissa annonser för mycket "gränsfall" på vad som är akvarierelaterat?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Blev det här flyttat och varför ?

Vi försöker hålla lite ordning och reda på forumet så att det blir lättare att hitta trådar när man letar efter något speciellt. Trådar som handlar om generella frågor och förbättringsförslag lägger vi under denna rubrik.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

ni skulle ju kunna ha så att annonsören måste var 14 dag eller något sådant trycka på en knapp "ha kvar annonsen" eller en knapp "sålt" varje gång han trycker på knappen så startas en timer på x antal dagar..... innan den MÅSTE tryckas in igen annars rederas annonsen.

vet inte om någon fattade min beskrivning hehe

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Min åsikt är att det är bra att man kan såld-markera sina annonser, jag gillar själv att kunna kolla vad tidigare grejer gått för. Dock så fungerar den funktionen lite kass då priset försvinner och skrivs över med såld såvida inte säljaren skrivet det i annonsen också. Jag gillar definitivt att annonserna syns i senaste inlägg, jag vill inte behöva klicka runt på flera länkar när jag kollar in på sidan. Mitt förslag är att vi kortar ner maxtiden på annonserna till en månad, har man inte fått sålt det på den tiden så har man förmodligen för högt pris iaf och det är läge på att ändra annonsen.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...