Mr_Ewing Postat 9 september 2012 Postat 9 september 2012 Kalasfint!Kissen gillar fiskar med va? Citera
_Manne_ Postat 9 september 2012 Postat 9 september 2012 Vackert Kenta som vanligt!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Wigge Postat 9 september 2012 Postat 9 september 2012 DU kan ju sitta i karet och dricka öl =) blir ju som att vara utomlands=) Citera
kenta Postat 8 februari 2013 Postat 8 februari 2013 Nu är det slut !!Nu finns det inga platser kvar för nya koraller tror vi...Vad att göra nu,ska vi gå på Led-lampor, eller inte ?Finns det någon som vill bygga led över vårt kar, en bit åt gången...Hör av er i så fall.... Citera
Yodelking Postat 8 februari 2013 Postat 8 februari 2013 Nu är det slut !!Nu finns det inga platser kvar för nya koraller tror vi...Ska jag komma och rensa bort lite koraller till dig? Citera
krille 55 Postat 8 februari 2013 Postat 8 februari 2013 Så jäkla fint. Dom två sista bilderna är det en kattfisk och har den nåt latinskt namn Citera
mickosch Postat 8 februari 2013 Postat 8 februari 2013 Nu är det slut !!Nu finns det inga platser kvar för nya koraller tror vi...Vad att göra nu,ska vi gå på Led-lampor, eller inte ?Finns det någon som vill bygga led över vårt kar, en bit åt gången...Hör av er i så fall....Bara hojta om du vill bli av med lite koraller. Citera
kenta Postat 8 februari 2013 Postat 8 februari 2013 hahhahahhaahhahahhaaa,nej....Ska jag komma och rensa bort lite koraller till dig? Citera
_Manne_ Postat 8 februari 2013 Postat 8 februari 2013 Nu är det slut !!Nu finns det inga platser kvar för nya koraller tror vi...Vad att göra nu,ska vi gå på Led-lampor, eller inte ?Finns det någon som vill bygga led över vårt kar, en bit åt gången...Hör av er i så fall....finns det inga färdiga lösningar à LED som du kan gå på Kenta ?Med vänlig hälsning, Manne Citera
Hoyt Postat 8 februari 2013 Postat 8 februari 2013 På de lilla karet bör ju en maxspect razor funka utmärkt. Jag är helnöjd med min, ta 16000k Och överbefolkat me koraller är inga problem! Citera
Hoyt Postat 8 februari 2013 Postat 8 februari 2013 Du kan ju bara köpa 10 st razor så har det betalat sig på ca 10månader med din elförbrukning! Citera
wrang Postat 9 februari 2013 Postat 9 februari 2013 Nu är det slut !!Nu finns det inga platser kvar för nya koraller tror vi...Vad att göra nu,ska vi gå på Led-lampor, eller inte ?Finns det någon som vill bygga led över vårt kar, en bit åt gången...Hör av er i så fall....Rensa ut "tråkiga" koraller å köp nya andra.Posta lite nya bilder så vi ser hur det set ut idag../Christian"Skrivet från en mobilenhet med tapatalk" Citera
kenta Postat 16 februari 2013 Postat 16 februari 2013 Du kan ju bara köpa 10 st razor så har det betalat sig på ca 10månader med din elförbrukning! Finns det en kalkylator till detta någonstans ? Citera
_Manne_ Postat 16 februari 2013 Postat 16 februari 2013 Som ett litet förslag Kenta..Varför inte börja med tex en st 100w blåkanon som du kan köra över den ena delen o se hur långt det funkar utan att direkt plocka ner befintlig belysning..Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Svahn Postat 16 februari 2013 Postat 16 februari 2013 Finns det en kalkylator till detta någonstans ?Kanske denna funkar?http://www.ledbutik.se/energibesparing.php Citera
Edward Postat 28 juni 2013 Postat 28 juni 2013 Fantastiskt akvarium, med en riktigt mäktig montipora, Dock tror jag inte det kommit upp en helbild på akvariet på väldigt länge? det hade varit riktigt intressant. Citera
kenta Postat 28 juni 2013 Postat 28 juni 2013 kommer snart.....=)kenta&KarinFantastiskt akvarium, med en riktigt mäktig montipora, Dock tror jag inte det kommit upp en helbild på akvariet på väldigt länge? det hade varit riktigt intressant. Citera
kenta Postat 2 maj 2014 Postat 2 maj 2014 Nya bilder 3:e maj 2014 kommer fler när vi har jobbat med det mer Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.