Gå till innehåll

Hanssons första 300 L


hansson_1985

Rekommenderade inlägg

  • Svar 165
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mandarinen var riktigt fin ! -Tummen upp

Du köpte kanke en sådan här ?

Sixline Wrasse ,, Pseudocheilinus hexataenia

Ja men den är mycket mager. men han åker runt nu och äter hur bra som hälst ser det ut som.

ja det är så den heter. Sixline Wrasse ,, Pseudocheilinus hexataenia.

tack för det gladiator..

har vart och bytt mitt uv-c idag.. och nu har ja satt upp det nya men inte fan funkar det häller. vi prövade det i butiken för att vara säkra men nu lyser det inte.

nån som har haft problem mer deltec 20w UV-C?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
Tjusigt!

Du gör ett bra arbete med karet. En undran bara och det är hur det gick med dina isopods, var det sådana och blev du av med dem?

hej jonas!

Mina små isopods är kvar. jag ser dom bara när ja matar mina fiskra med en räka. då kommer dom fram och till ha sig en bit dom me. ska bygga en fälla och se om ja kan fånga dom..

men ja har bara sett en fick bli angripen av dom. det finns snälla isopods också. nyttodjur.. men ja har nog inte dom snälla.. mina är bara snälla endå..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

hej elin

det vore jätte kul att komma och se hur dit kar ser ut. det är alldit kul att se andras kar IRL.

ja vet inte hur det går med min manarin. när ja köpte den så va den så mager. den är mager nu me men ja hoppas på att den kommer att äta upp sig.

du får jätte järna komma föri och se hur ja har det..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...