NephruruS Postat 24 augusti 2009 Postat 24 augusti 2009 Väcker liv i tråden och hoppas att fler filmer ska dyka upp. Här är en film till ifrån mig.. Citera
Slanten Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 En liten kortfilm fotad med vanlig kompaktkamera, så det är inte världens bästa kvalitet. :!: Det är kallt vatten i karet, så känsliga tittare varnas!Z0KYqA99zbs Citera
Wretling Postat 17 februari 2010 Postat 17 februari 2010 Mitt jobb har köpt en videokamera som vi ska intervjua med osv. så då måste man ju låna hem den och testa lite. Får nog träna lite mer kanske och även att redigera då det är tänkt att jag ska var den som gör sånt. jaja här är mitt bidrag. Filmen blir bäst i 1080 Citera
Ricke Postat 17 februari 2010 Postat 17 februari 2010 Själv tycker jag fimen blir bäst i 720, lite för skarp då den är lite ryckig. men snygga färger. Citera
Adamantis Postat 17 februari 2010 Postat 17 februari 2010 mitt jobb har köpt en videokamera som vi ska intervjua med osv. Så då måste man ju låna hem den och testa lite. Får nog träna lite mer kanske och även att redigera då det är tänkt att jag ska var den som gör sånt. Jaja här är mitt bidrag.http://www.youtube.com/watch?v=_gbzaelcsfi filmen blir bäst i 10801:16 fuck you! Citera
Vandal Postat 17 februari 2010 Postat 17 februari 2010 Mitt kar dåra... Hänt lite sen dess... ny film kommer när jag fått tummen ur... Citera
libben Postat 28 maj 2010 Postat 28 maj 2010 FULL HD 1080P HD 720PRekomenderar att klicka på någon ovanstående istället för att spela den inbäddade. Citera
Laggeman Postat 28 maj 2010 Postat 28 maj 2010 Ser riktigt fint ut John!Hur funkar dina hökfiskar ihop?God blandning av fisk! Citera
libben Postat 28 maj 2010 Postat 28 maj 2010 Hökfiskarna fungerar bra ihop, fungerade lika bra när jag hade 5 st tidigare.De 3 man ser i filmen fungerar rätt ok som sagt, visst det blir väl någon knuff från knubbisen mot lilla ibland.Men ingen av dom är ju fullvuxna ännu, så får väl se hur bra det fungerar om ett år när de fått växa till sig lite. Har även en dvärg drake, fu manchu eller vad den kallas. Den syntes dock inte på filmen och jag såg den inte heller något när jag filmade, inte fått den att käka fryst mat på hela veckan även fast det sas att den åt fryst i tidigare kar. Så förhoppningsvis ser jag honom idag och köper väl några neontetror på vägen hem så han får käka idag om han fortfarande lever och kan ta maten eller så får hökfiskarna något att jaga.Ska laborera lite mer med kameran i helgen och se om jag inte kan få lite mer perspektiv när jag ändå är rätt nära så man får se fiskarna integration lite bättre. Citera
libben Postat 28 maj 2010 Postat 28 maj 2010 Riktigt snyggt Peter.Mycket blåljus där. Börjar bli dags att köpa nya lampor till min ramp nu inser jag... snurrat mer än ett år nu utan byte. Citera
Ted Camenius Postat 28 maj 2010 Postat 28 maj 2010 Inte helt som det ser ut idag, har rensat lite bland korallerna.. Citera
Vandal Postat 28 maj 2010 Postat 28 maj 2010 Kasst sikte när man inte har sökare på sin kamera längre... Citera
thomas5547 Postat 31 maj 2010 Postat 31 maj 2010 Mitt akvarie, matar mina kirurger med sallad.. De som låter är min diskmaskin.. =)http://www.youtube.com/watch?v=wFmJbINHo98 Citera
libben Postat 22 juni 2010 Postat 22 juni 2010 Ja jösses, man har en bit kvar på korallsidan för att få lite liv i burken.Fint kar Ricke. Citera
Laggeman Postat 23 juni 2010 Postat 23 juni 2010 Hittade ett klipp på mitt gamla Percula som det såg ut innan jag fick hem det till mig.Redigerat i ett online-program som heter JayCut.IrIfUFOLQHc Citera
Ricke Postat 23 juni 2010 Postat 23 juni 2010 Redigerat?? tyckte det var ett långt klipp. iofs lagt på musik hehe Citera
Laggeman Postat 23 juni 2010 Postat 23 juni 2010 Ja, det var väl det jag menade egentligen.Tog bort rösterna av folk i bakgrunden och la på ett ljudspår. Men det är väl redigering det med? Citera
Nordin Postat 25 juni 2010 Postat 25 juni 2010 Hittade ett klipp på mitt gamla Percula som det såg ut innan jag fick hem det till mig.Redigerat i ett online-program som heter JayCut.IrIfUFOLQHc Riktigt fint måste ja säga!, Gillar dina prickiga firrar, va e de för enar? Citera
Lasse Postat 26 juni 2010 Postat 26 juni 2010 Plectorhinchus chaetodonoides. Även kallad Harlekin sweetlip. Den blir bara 72 cm lång som vuxen Som vuxen är den snygg men inte lika snygg som ungfärgen. Fishbase uppger att den som liten påminner om en giftig plattmask och jag har också hört att den skall påminna om räkstim på sitt sätt av simma som unge. Har själv stött på den i det fria och den hade faktiskt ett mycket ovanligt sätt att simma. Den stod på huvudet och "flaxa" fram och tillbaka så den verkade vara betydligt mer än en individ - det var en unge alltså. Som vuxen är den en utpräglad rovfisk.MVH Lasse Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.