Yodelking Postat 10 februari 2010 Postat 10 februari 2010 Jag hänger gladeligen med på en tur till Stig... Citera
a.nilson Postat 10 februari 2010 Författare Postat 10 februari 2010 Ska se om jag kan få nån bild på småttingarna. Citera
a.nilson Postat 10 februari 2010 Författare Postat 10 februari 2010 Lyckas inte få nån bra bild på de små liven. får väl försöka få hit fotografen igen. Citera
Adamantis Postat 10 februari 2010 Postat 10 februari 2010 Wow, jag är verkligen heltänd på att försöka få lite yngel på mina två kardinaler. Tack för inspirationen! Till Freddi med, som lärde mig artemiakläckningskonstens fulaste tricks på träffen hos Anders Citera
a.nilson Postat 12 februari 2010 Författare Postat 12 februari 2010 Hände en tråkig sak i natt....... Lite strömavbrott som gjorde att luftpumpen till det lilla yngelkaret inte startade som den skulle igen o i morse så va alla yngel döda. vattnet hade surnat o lukta apa. Nästa gång så ska jag ha gjort om sumpen så dom kan vara där istället. Citera
Freddi Postat 12 februari 2010 Postat 12 februari 2010 Trist med ynglen Anders, men det kommer säkert fler snart. Citera
a.nilson Postat 12 februari 2010 Författare Postat 12 februari 2010 Visst kommer det fler men d suger när jag väl lyckats fånga upp alla. Jävla snö!! Citera
JohanP Postat 12 februari 2010 Postat 12 februari 2010 Ja, sånt är alltid trist för hur det än är så är man lite extra glad/nöjd när man har smått i något litet kar.Jag håller med dig.............jävla snöVisst kommer det fler men d suger när jag väl lyckats fånga upp alla. Jävla snö!! Citera
a.nilson Postat 12 februari 2010 Författare Postat 12 februari 2010 Ja, sånt är alltid trist för hur det än är så är man lite extra glad/nöjd när man har smått i något litet kar.Jag håller med dig.............jävla snöÄr övertygad om att dom överlevt om dom fått gå i ett extra fack i sumpen. Det får bli till att bygga om sumpen lite inom det närmaste. Citera
Veijo S Postat 13 februari 2010 Postat 13 februari 2010 Tråkigt med dina yngel man skulla vilja ha en egen kärnreaktor så man inte behöver oroa sig för aådana miss öden kanske skall bygga en Citera
a.nilson Postat 13 februari 2010 Författare Postat 13 februari 2010 Tråkigt med dina yngel man skulla vilja ha en egen kärnreaktor så man inte behöver oroa sig för aådana miss öden kanske skall bygga en Får ju va lite "miljövänlig" våg eller vattenkraft istället. Men till nästa gång jag får yngel så ska jag ha moddat sumpen för yngel med belysning mm. Citera
Veijo S Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 Ja det är ju sant det är ju det med miljön ochså haha Hoppas det fungerar nästa gång. Citera
a.nilson Postat 14 februari 2010 Författare Postat 14 februari 2010 Ja det är ju sant det är ju det med miljön ochså haha Hoppas det fungerar nästa gång.Nästa gång så ska saker o ting göras lite annerlunda. Börjar bli väldigt trött på all denna jävla snö. Citera
Veijo S Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 Ja denna snö det är konstigt att det aldrig vill ge med sig och bara försvinna.Men det har ju varit vinter iallafall men nu är man less på den. Citera
a.nilson Postat 14 februari 2010 Författare Postat 14 februari 2010 Tror att det globala-uppvärmning snacket kan mattas ut nu efter denna vinter. Citera
freguz Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 Tror att det globala-uppvärmning snacket kan mattas ut nu efter denna vinter.tvärtom är det nog ett bevis på densamma, mer extrema vädertyper hör till scenariot Citera
Johan W Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 tvärtom är det nog ett bevis på densamma, mer extrema vädertyper hör till scenariotÄr det inte med detta som med i stort sett allt annat, att man kan vinkla det så det passar ens egna åsikter:) Citera
a.nilson Postat 14 februari 2010 Författare Postat 14 februari 2010 Är det inte med detta som med i stort sett allt annat, att man kan vinkla det så det passar ens egna åsikter:)Håller med du. Citera
a.nilson Postat 17 februari 2010 Författare Postat 17 februari 2010 Har bytt ca 50l idag o buffrat mg,ca o kh. Det nya saltet jag provar funkar kanon, bra värde o bra pris. Förhoppningsvis så kommer Bengan hit med kameran imorgon. Citera
Bengan Postat 21 februari 2010 Postat 21 februari 2010 Lite nya bilder från Anders snygga kar! Citera
a.nilson Postat 21 februari 2010 Författare Postat 21 februari 2010 Tack Bengan. Ölen gjorde susen ser jag hehe Citera
Yodelking Postat 21 februari 2010 Postat 21 februari 2010 Ja, jösses!!! Fina bilder och fina koraller... Citera
svedalaciklid Postat 21 februari 2010 Postat 21 februari 2010 riktigt nice bilder igen bengan , får snart låna hem dig o fota lite här hehe Citera
Freddi Postat 21 februari 2010 Postat 21 februari 2010 Läckert Bengan!!Grymt snygga bilder igen. Citera
a.nilson Postat 22 februari 2010 Författare Postat 22 februari 2010 Hade tänkt byta 90l idag. Det nya saltet funkar kanon bra värden o till riktigt bra pris. Tänkte åka ut på en liten runda bland butikerna i veckan då jag ändå är ledig. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.