_Manne_ Postat 25 juni 2010 Postat 25 juni 2010 Är det dom som kallas "knappar"?nej, blastomussla..(LPS art) sök på kolonialamemon så ser du vad knappar innebär.mvh manne Citera
Sillen Postat 28 juni 2010 Postat 28 juni 2010 Jag såg att du också hade skaffat ett par Kejsare och blev då nyfiken vad det kunde vara för några. Hittade att du hade en annan mycket vacker fisk som jag själv var tveksam till först. Efter att min kom i karet så är det bara att njuta och jag hoppas din är lika trevlig att se på. Citera
a.nilson Postat 28 juni 2010 Författare Postat 28 juni 2010 Jag såg att du också hade skaffat ett par Kejsare och blev då nyfiken vad det kunde vara för några. Hittade att du hade en annan mycket vacker fisk som jag själv var tveksam till först. Efter att min kom i karet så är det bara att njuta och jag hoppas din är lika trevlig att se på.Drömkjesare o en diacanthus e dom jag har. Vilken var det som du va sugen på? Citera
Sillen Postat 28 juni 2010 Postat 28 juni 2010 Drömkjesare o en diacanthus e dom jag har. Vilken var det som du va sugen på?Just nu är det än Bisponosa jag är sugen. Jag såg att du hade skaffat dem men jag hittade även en bild på en Acanthurus japonicus vilket är en jag har själv och gillar! Citera
a.nilson Postat 28 juni 2010 Författare Postat 28 juni 2010 Just nu är det än Bisponosa jag är sugen. Jag såg att du hade skaffat dem men jag hittade även en bild på en Acanthurus japonicus vilket är en jag har själv och gillar!Tänkte flytta över den o några andra kirurger till det nya karet när det väl kommer igång. Citera
a.nilson Postat 5 juli 2010 Författare Postat 5 juli 2010 Jag precis hämtat min nya zeoreaktor idag!!! Den ska kopplas in imorgon. får väl skrapa rutorna innan Bengan kommer o fotar på onsdag tror jag d va. Rätta min om det va fel Bengan. Citera
_Manne_ Postat 6 juli 2010 Postat 6 juli 2010 Jag precis hämtat min nya zeoreaktor idag!!! Den ska kopplas in imorgon. får väl skrapa rutorna innan Bengan kommer o fotar på onsdag tror jag d va. Rätta min om det va fel Bengan.vad blev det för reaktor ? märke ?mvh manne Citera
a.nilson Postat 6 juli 2010 Författare Postat 6 juli 2010 vad blev det för reaktor ? märke ?mvh manneDet blev en iaquatics. Citera
a.nilson Postat 6 juli 2010 Författare Postat 6 juli 2010 Då var 90l bytta onya zeoreaktorn inkopplad med tillfällig pump. Imorgon ska rutorna göras rena eftersom jag saknade saker till det idag o så kommer fotograf Bengan på besök. Citera
a.nilson Postat 7 juli 2010 Författare Postat 7 juli 2010 då har fotograf Bengan varit här o tagit nåna bilder. skulle tro att det dyker upp en del bilder under morgondagen. känns som om allt är på väg åt rätt håll nu. Citera
Bengan Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 Här kommer lite bilder som blev tagna igår. Lite mer fokus på fisk denna gång. Det blev tyvärr väldigt varierande kvalité på fotona. Citera
Freddi Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 Läckra bilder som vanligt Bengan!!!Det ser ju riktigt bra ut i karet Nilsson, läcker kejsare!! Citera
a.nilson Postat 8 juli 2010 Författare Postat 8 juli 2010 fina bilder!har du bangay yngel på g?han ska nog släppa yngel i natt eller nåt sånt. får se om jag orkar/hinner ta hand om dom. Citera
a.nilson Postat 8 juli 2010 Författare Postat 8 juli 2010 Läckra bilder som vanligt Bengan!!!Det ser ju riktigt bra ut i karet Nilsson, läcker kejsare!!tackar. favoriten är diacanthusen fortfarande. tack för bilderna Bengan! Citera
a.nilson Postat 9 juli 2010 Författare Postat 9 juli 2010 kom hem från jobbet o får se att det finns nån fisk i karet som gillar min Blastomussa. halva korallen uppäten.well well shit happens!!!! det kunder varit värre. Citera
a.nilson Postat 13 juli 2010 Författare Postat 13 juli 2010 Nu va det nya karet beställt med möbel oxå. Måtten blev 100x75x60 (450l) storlek på sump vet jag inte ännu. Citera
Laggeman Postat 14 juli 2010 Postat 14 juli 2010 Trevliga mått! Vad blir det för typ av möbel? Citera
a.nilson Postat 14 juli 2010 Författare Postat 14 juli 2010 Trevliga mått! Vad blir det för typ av möbel?Det får vi se, lämnade mått på möbel till båda karen. Det som är bestämt är att akvariemöblerna ska ha samma täcksidor som baren på andra sidan rummet. Märks det att det är mitt hobbyrum tro. Citera
a.nilson Postat 14 juli 2010 Författare Postat 14 juli 2010 Supersnyggt!Tackar. Blev till att flytta o Limma om lite koraller ikväll då kirurgerna börjar bli lite väl stora o klumpiga. Citera
a.nilson Postat 21 juli 2010 Författare Postat 21 juli 2010 Senaste nytt:Det har kommit 2st nya musslor. En mindre ca 5cm o en "lite" större ca 18cm. Bengan ska komma o fixa bilder sen nån dag. Citera
petrol Postat 21 juli 2010 Postat 21 juli 2010 Får ta mig i kragen och besöka dig innan du flyttar karet. Citera
Freddi Postat 22 juli 2010 Postat 22 juli 2010 Säg till när du ska dit så kanske jag hänger på.Vi kan ju ta hojjarna ner!!! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.