Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 1,2k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

Jag såg att du också hade skaffat ett par Kejsare och blev då nyfiken vad det kunde vara för några. Hittade att du hade en annan mycket vacker fisk som jag själv var tveksam till först. Efter att min kom i karet så är det bara att njuta och jag hoppas din är lika trevlig att se på.

attachment.php?attachmentid=45619&d=1272783575

Postat
Jag såg att du också hade skaffat ett par Kejsare och blev då nyfiken vad det kunde vara för några. Hittade att du hade en annan mycket vacker fisk som jag själv var tveksam till först. Efter att min kom i karet så är det bara att njuta och jag hoppas din är lika trevlig att se på.

attachment.php?attachmentid=45619&d=1272783575

Drömkjesare o en diacanthus e dom jag har. Vilken var det som du va sugen på?

Postat
Drömkjesare o en diacanthus e dom jag har. Vilken var det som du va sugen på?

Just nu är det än Bisponosa jag är sugen. Jag såg att du hade skaffat dem men jag hittade även en bild på en Acanthurus japonicus vilket är en jag har själv och gillar!

Postat
Just nu är det än Bisponosa jag är sugen. Jag såg att du hade skaffat dem men jag hittade även en bild på en Acanthurus japonicus vilket är en jag har själv och gillar!

Tänkte flytta över den o några andra kirurger till det nya karet när det väl kommer igång.

Postat

Jag precis hämtat min nya zeoreaktor idag!!! Den ska kopplas in imorgon. :)

får väl skrapa rutorna innan Bengan kommer o fotar på onsdag tror jag d va. Rätta min om det va fel Bengan.

Postat
Jag precis hämtat min nya zeoreaktor idag!!! Den ska kopplas in imorgon. :)

får väl skrapa rutorna innan Bengan kommer o fotar på onsdag tror jag d va. Rätta min om det va fel Bengan.

vad blev det för reaktor ? märke ?

mvh manne

Postat

Då var 90l bytta onya zeoreaktorn inkopplad med tillfällig pump. Imorgon ska rutorna göras rena eftersom jag saknade saker till det idag o så kommer fotograf Bengan på besök.

Postat

då har fotograf Bengan varit här o tagit nåna bilder. skulle tro att det dyker upp en del bilder under morgondagen. känns som om allt är på väg åt rätt håll nu.

Postat
Läckra bilder som vanligt Bengan!!!:smiley20:

Det ser ju riktigt bra ut i karet Nilsson, läcker kejsare!!

tackar. favoriten är diacanthusen fortfarande.

tack för bilderna Bengan!

Postat

kom hem från jobbet o får se att det finns nån fisk i karet som gillar min Blastomussa. halva korallen uppäten.:(

well well shit happens!!!! det kunder varit värre.

Postat
Trevliga mått! Vad blir det för typ av möbel?

Det får vi se, lämnade mått på möbel till båda karen. Det som är bestämt är att akvariemöblerna ska ha samma täcksidor som baren på andra sidan rummet. :)

Märks det att det är mitt hobbyrum tro.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...