Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 380
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

Micke 36 år. Lastbilschaffis i 11 år men är numera transportledare vid LBC Västerås

sen två år tillbaka (har inte saknat livet bakom ratten en sekund sen jag började som t.r.p ledare) Har haft saltvatten i ca 4 år, övriga intressen motorsport!

Postat (ändrat)

Civilingenjör M, utbildad på KTH under det glada åttiotalet. Verksam vid ett forskningsinstitut beläget i en sydlig förort till Göteborg.

Ändrat av Luddox
  • 3 månader senare...
  • 2 månader senare...
Postat

38 år boende i Malmö, utb svetsare, cnc operatör, nätverkstekniker, är teknikfreak som driver eget som yrkesdykare. Älskar bilar och motorer i allmänhet, har varit saltis sen januari detta året och kämpar med att få det så självskötande som det går med tanke på att jag ofta reser land och rike runt i jobbet.

/Johan

Postat

33 jobbar som projektförsäljare i Emmaboda =)

Sysslade med salt för 15 år sedan sen har det varit div djur o kar emellan men nu har jag hittat tillbaka på rätt stig igen o skaffat ett 720

Postat

26år ,Närvårdare jobbat heltid ordinarie i 7år.

Saltintresse började i januari 2009-nu 2st kar 100l-300l optiwhite :)

Bilintresse också stort (DRIFTING,Streetrace,Bana)

M.M

• 2 veckor senare...
Postat

33 år. Jobbar delvis som CNC-operatör i föräldrarnas företag Europeiskt Aluminium AB samt äger företagen Trimgrossisten AB och Lorents MarinProdukter AB.

Akvarium i 25 år. Salt till och från i 15 år. Nuvarande kar drygt ett år.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...