Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Jättefina bilder! Jag är speciellt svag för de gröna/gulgröna acropororna. Det där med att det inte finns någon tid över just nu känns som ett bekant problem...

• Svar 571
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

Håller på och filmar lite då och då (när tid finns) för att göra en lite mer seriös film. Har inte pillat i burken på evigheter och det mår den bra av.. :)

• 1 månad senare...
Postat

Jaha.. Det växer så det knakar, med resultatet att jag måste sära på korallerna IGEN.. Så idag gjorde jag slag i saken och möblerade om lite. Skördade en hel del röd och grön Montipora Digitata. Slängde ner dessa i 600 litersburken. Får se hur dom tar sig där. Ska försöka plåta lite när allt skräp har lagt sig.

• 4 veckor senare...
Postat (ändrat)

Man tackar! :) Jo det växer som attans. Speciellt montipororna. Jag gör av med 5 liter Balling KH per vecka just nu.

Ändrat av Maglofster
Postat
Man tackar! :) Jo det växer som attans. Speciellt montipororna. Jag gör av med 5 liter Balling KH per vecka just nu.

Känns som det är dags att byta till reaktor då kanske? ;)

• 4 veckor senare...
Postat

Har haft lite väl mycket mulm och partiklar sista tiden så jag satte idag tillbaks min orginalskummare. Den går nu parallellt med ATS:en. Får se lite hur det hela utvecklar sig. HAr också bytt salt. Efter att ha kört igenom två st stora hinkar (25 kg) Tropic Marin Pro Reef för vattenbyten det sista halvåret typ, kör jag Reefers best igen eftersom jag tycker värdena har varit såpass dåliga på Tropic Marin.

• 2 månader senare...
Postat
[ATTACH=CONFIG]76140[/ATTACH]

En liten kvällsbild. En Acan "rastafaraivadennuhetteigen" :)

riktigt fint foto!

vad fotar du med?

Postat
[ATTACH=CONFIG]76140[/ATTACH]

En liten kvällsbild. En Acan "rastafaraivadennuhetteigen" :)

Riktigt härlig bild Acans

• Skapa Ny...