saltishenke Postat 18 december 2010 Dela Postat 18 december 2010 Ted har strumpa och hållare. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 20 december 2010 Författare Dela Postat 20 december 2010 Ja jag har bioteds julstrumpa här hemmaLite lång men fick klippa av den å sy igen den. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 20 december 2010 Författare Dela Postat 20 december 2010 Ja jag har bioteds julstrumpa här hemmaLite lång men fick klippa av den å sy igen den.Funkade inte denna läcker även ut micromicro bubblor. Får testa med en damstrumpa Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
PatriksS Postat 20 december 2010 Dela Postat 20 december 2010 Synd, för den där strumpan såg ut att ha jättepotential, både att fånga bubblor och fånga detritus. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
saltbjörkan Postat 20 december 2010 Dela Postat 20 december 2010 wrang har missat ditt bygge, helt underbart vad välplanerat och snyggt de har blivit ..kommer bli riktigt nice när du börjar få i lite mer liv i de.tummen upp Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 21 december 2010 Författare Dela Postat 21 december 2010 Synd, för den där strumpan såg ut att ha jättepotential, både att fånga bubblor och fånga detritus.Japp jag har haft den innan å är grymt bra att samla skit. Får se om man kan ha den på nått annat ställe wrang har missat ditt bygge, helt underbart vad välplanerat och snyggt de har blivit ..kommer bli riktigt nice när du börjar få i lite mer liv i de.tummen uppTack så jätte mycket. Är grymt taggad nu med detta lilla akvarium Funderar om skummaren igen vad som är "fel" eftersom den läcker ut bubblor.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 23 december 2010 Författare Dela Postat 23 december 2010 Ja ni som undrat vad jag ska ha i karet är det nu "bestämt" eller fått min favorit koraller Echinophyllia, Echinophora, Oxypora, and Mycedium. http://reefbuilders.com/2009/02/22/coral-centerfold-deal-echinophyllia/ Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ballsam Postat 23 december 2010 Dela Postat 23 december 2010 Första bilden funkade inte i telefonen.. den andra, is it for real? Helt sinnes i så fall. Ang strumpor i sumpen, verkar va knepigt att hitta rätt storlek på hålen. Har en som jag köpt på fish-street som måste tvättas dagligen om den inte ska gro igen, å det ledsnar man på rätt fort. Annars gillar jag tanken. God jul på dej /SamuelSent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 23 december 2010 Författare Dela Postat 23 december 2010 Första bilden funkade inte i telefonen.. den andra, is it for real? Helt sinnes i så fall. Ang strumpor i sumpen, verkar va knepigt att hitta rätt storlek på hålen. Har en som jag köpt på fish-street som måste tvättas dagligen om den inte ska gro igen, å det ledsnar man på rätt fort. Annars gillar jag tanken. God jul på dej /SamuelSent from my iPhone using TapatalkNe glömde ta bort den 1:a bilden funkar ej att länka från den serven...Jag har stängt av skummaren funkar inte får bubblor oavsett hur jag gjorde. Får ta tag i det senare blir bra med bubblor i skummaren men ingen skum Har bytt 15l vatten idag iallafall God jul tillbaka Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
-=Mr_B=- Postat 23 december 2010 Dela Postat 23 december 2010 Um... Ska där vara mer än en bild i Wrangs inlägg? Jag får upp samma bild som gömmer sig under länken. Läcker sak, men det verkar som om åsikterna går isär för hur den "ser ut i verkligheten." Är det något i still med bilden, kommer definitivt jag försöka få tag i en frag så småningom.B! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 23 december 2010 Författare Dela Postat 23 december 2010 Jag tog bort den 1:a bilden som jag hittat på google då den bara kom upp som en [X]Bilden är från en riktig korall (Tropicorium, the original coral farm)Acid Trip Challice. 400$ per polyp. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 28 december 2010 Författare Dela Postat 28 december 2010 Min anemon under 2x8watt T5 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
saltbjörkan Postat 30 december 2010 Dela Postat 30 december 2010 Ser ut till att vara en riktigt fin lite BTA =) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 30 december 2010 Författare Dela Postat 30 december 2010 Ser ut till att vara en riktigt fin lite BTA =)Japp jätte fin men den men drar ihop sig då jag har igång min mh- lampa å hade den ej trivs på platsen så flyttar dem sig som den inte gjort. Tömmer ev min sump imorgon för att limma om den. Sätter in min ATI BM 200 så jag får nån skummare till karet Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 31 december 2010 Författare Dela Postat 31 december 2010 om du behöver en grundfos pump så har jag en i bra ha lådan , hör av dig i så fall , mvh stefanSkickar dig ett pm Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kimett Postat 1 januari 2011 Dela Postat 1 januari 2011 Japp jätte fin men den men drar ihop sig då jag har igång min mh- lampa å hade den ej trivs på platsen så flyttar dem sig som den inte gjort. Tömmer ev min sump imorgon för att limma om den. Sätter in min ATI BM 200 så jag får nån skummare till karet Min har aldrig heller flyttat på sig för egen maskin, dock ingen direkt ide om varför den inte verkar göra det som de är så pass kända för. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 3 januari 2011 Författare Dela Postat 3 januari 2011 (ändrat) Bygger om sumpen så jag år plats med min ATI BM 200 Ändrat 3 januari 2011 av wrang Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 4 januari 2011 Författare Dela Postat 4 januari 2011 Bygget avstannade då jag köpt en ny returpumpTunze Silence Electronic 1073.050 och väntar med bygget så den passar när den väl kommer Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 9 januari 2011 Författare Dela Postat 9 januari 2011 Gött att sin gamla ATI BM 200 funkar som innan. En god trotjänare Nu fattas bara den nya returpumpen också Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 9 januari 2011 Dela Postat 9 januari 2011 Gott! Är det sen du köpte nya reservdelar till pumpen? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Claes_A Postat 9 januari 2011 Dela Postat 9 januari 2011 Nu fattas bara den nya returpumpen ocksåJa, man få vänta och vänta om man ska ha saker som inte finns på hyllan... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 9 januari 2011 Författare Dela Postat 9 januari 2011 (ändrat) Gott! Är det sen du köpte nya reservdelar till pumpen?Nej det är det samma som innan har ej hunnit å köpa ny impeller och nya gummibussningar. De ser inte slitna ut så allt funkar säkert ett tag till. Sumpen blev bättre än jag tänkt mig.Har tyvärr ingen osmostank ännu så får hälla på manuellt med vatten som avdunstatJa, man få vänta och vänta om man ska ha saker som inte finns på hyllan...Ingen fara..... Ändrat 9 januari 2011 av wrang Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 11 januari 2011 Författare Dela Postat 11 januari 2011 Yippi har fått leverans id nummer för pumpen att den är skickad igår. Snabb leverans Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Claes_A Postat 12 januari 2011 Dela Postat 12 januari 2011 Yippi har fått leverans id nummer för pumpen att den är skickad igår. Snabb leveransFick besked att min skickas idag. Men så ska den gå från Tyskland till den svenska landsorten (brukar ta några extra dagar till glesbygden pga sällanutkörning från åkerierna). Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 12 januari 2011 Författare Dela Postat 12 januari 2011 Fick besked att min skickas idag. Men så ska den gå från Tyskland till den svenska landsorten (brukar ta några extra dagar till glesbygden pga sällanutkörning från åkerierna).Gött att fler får den snart, min är inte långt borta nu får se om man får den idag onsdag...Ska bli intressant å testa denna nya pump Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.