Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Synd, för den där strumpan såg ut att ha jättepotential, både att fånga bubblor och fånga detritus.

Japp jag har haft den innan å är grymt bra att samla skit. Får se om man kan ha den på nått annat ställe :)

wrang har missat ditt bygge, helt underbart vad välplanerat och snyggt de har blivit ..

kommer bli riktigt nice när du börjar få i lite mer liv i de.

tummen upp

Tack så jätte mycket. Är grymt taggad nu med detta lilla akvarium

Funderar om skummaren igen vad som är "fel" eftersom den läcker ut bubblor....

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Första bilden funkade inte i telefonen.. den andra, is it for real? Helt sinnes i så fall. Ang strumpor i sumpen, verkar va knepigt att hitta rätt storlek på hålen. Har en som jag köpt på fish-street som måste tvättas dagligen om den inte ska gro igen, å det ledsnar man på rätt fort. Annars gillar jag tanken. God jul på dej /Samuel

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Första bilden funkade inte i telefonen.. den andra, is it for real? Helt sinnes i så fall. Ang strumpor i sumpen, verkar va knepigt att hitta rätt storlek på hålen. Har en som jag köpt på fish-street som måste tvättas dagligen om den inte ska gro igen, å det ledsnar man på rätt fort. Annars gillar jag tanken. God jul på dej /Samuel

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ne glömde ta bort den 1:a bilden funkar ej att länka från den serven...

Jag har stängt av skummaren funkar inte får bubblor oavsett hur jag gjorde. Får ta tag i det senare blir bra med bubblor i skummaren men ingen skum

Har bytt 15l vatten idag iallafall

God jul tillbaka

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Um... Ska där vara mer än en bild i Wrangs inlägg? Jag får upp samma bild som gömmer sig under länken. Läcker sak, men det verkar som om åsikterna går isär för hur den "ser ut i verkligheten." Är det något i still med bilden, kommer definitivt jag försöka få tag i en frag så småningom.

B!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ser ut till att vara en riktigt fin lite BTA =)

Japp jätte fin men den men drar ihop sig då jag har igång min mh- lampa å hade den ej trivs på platsen så flyttar dem sig som den inte gjort. Tömmer ev min sump imorgon för att limma om den. Sätter in min ATI BM 200 så jag får nån skummare till karet :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Japp jätte fin men den men drar ihop sig då jag har igång min mh- lampa å hade den ej trivs på platsen så flyttar dem sig som den inte gjort. Tömmer ev min sump imorgon för att limma om den. Sätter in min ATI BM 200 så jag får nån skummare till karet :)

Min har aldrig heller flyttat på sig för egen maskin, dock ingen direkt ide om varför den inte verkar göra det som de är så pass kända för.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gott! Är det sen du köpte nya reservdelar till pumpen?

Nej det är det samma som innan har ej hunnit å köpa ny impeller och nya gummibussningar. De ser inte slitna ut så allt funkar säkert ett tag till. Sumpen blev bättre än jag tänkt mig.

Har tyvärr ingen osmostank ännu så får hälla på manuellt med vatten som avdunstat

Ja, man få vänta och vänta om man ska ha saker som inte finns på hyllan...

Ingen fara.....

Ändrat av wrang
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Yippi har fått leverans id nummer för pumpen att den är skickad igår.

Snabb leverans

Fick besked att min skickas idag. Men så ska den gå från Tyskland till den svenska landsorten (brukar ta några extra dagar till glesbygden pga sällanutkörning från åkerierna).

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fick besked att min skickas idag. Men så ska den gå från Tyskland till den svenska landsorten (brukar ta några extra dagar till glesbygden pga sällanutkörning från åkerierna).

Gött att fler får den snart, min är inte långt borta nu får se om man får den idag onsdag...

Ska bli intressant å testa denna nya pump

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...