Gå till innehåll

Tillökning 240L


seb1989

Rekommenderade inlägg

  • Svar 282
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Vilket fint par veliferums du har. Vad är det för blått som växer på stenen och ser ut som en massa kratrar?

Skoj att du tycker det, för det gör jag med;) dom håller ihop och simmar jämnsides nästan hela tiden..

jag skulle tro att det är nån svamp, det har i alla fall brett ut sig och blivit större ganska fort.. har en del svampdjur i olika färger och storlekar nu när jag inte haft några fiskar som käkat upp dom...

/seb

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ena "grenen" på mjukkorallen har vart uppblåst som en ballong nu några dagar för att antagligen nu i morse sväva iväg från mamma mjukkorall. den hade också liksom skapat en fot för att fästa med.. fortfarande uppblåst, men ganska häftigt detta med saltvatten och lägre djur..

/seb

post-5106-14468921111774_thumb.jpg

post-5106-14468921111971_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

ahh :) tacktack! jag har absolut inget överdrivet ljus som är utöver det vanliga.. 4*54w varav 2 aqua-medic reef white och 2 st aqua-medic t5 blue som är inköpta på tritonakvarium... men det är bra färger och bra tillväxt på allt så jag är helt klart nöjd.:)

/seb

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
Wow vilken läcker bild på BTA'n och clownen. Härlig och udda färgkombination. Gillar helhetsbilden också. Ser riktigt fint ut /Samuel

Sent from my iPhone using Tapatalk

tack.:P. Bilden blev en favorit och hamnade som bakgrund på datorn;)

skoj att du gillar karet.. speciellt när du har ett snyggt kar som du:

/seb

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...