Gå till innehåll

Tillökning 240L


seb1989

Rekommenderade inlägg

  • Svar 282
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

:) tack.. den växer ja.. det kan man säga..men det är inget som stör mig...

drakjäveln matvägrade... anar att den fick nått som kallas lockjaw där käken låst sig så den inte kan äta... men vet inte säkert, men verkade så då käken var fullt öppen hela tiden efter den tryckt i sig i stor eldräka.. gjorde och provade allt men inget gick tyvärr:(

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Läst i en tysk sida att Juwel´s nya skummare (Juwel skimmer 3.0) släpps nu i februari. den ska finnas i olika dimensioner för att passa samtliga deras akvarier.........

Intressant med juwels egna skummare! Har ett speciellt Rio akvarium som tydligen inte säljs mer för det är på konstiga 110 liter.

Är på jakt efter en kvalité skummare, denna kanske är det, trots allt är det byggt i Tyskland.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

så jäkla roligt att höra så fina ord om sitt kar:) men har juwels skummare börjat säljas nu? skulle vara intressant å höra någon recension isåfall... hade ju vart kanon då juwels akvarium är jäkligt bra å snygga kar..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jo.. den har länge vart en favoritfisk.... den är väl ca 7cm och den jag har funkar kanon ihop med alla andra.. och har även haft några innan denna som heller inte visat nån agressivitet eller förstört något i revet..

Odonus niger "ska" jag vara en av de säkraste tryckarna, men såklart finns ju risken hos dom med... men jag har som sagt än sålänge klarat mig undan..

jag har även haft clowntryckare som funkat hur fint som helst så det är ju olika från fisk till fisk, och har säkerligen betydelse med storlek på kar, miljö och vilka andra fiskar som dom går med..?

/seb

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Så många jättefina bilder på ett väldigt vackert akvarium!!

Vilken mängd otroliga färger du har fått till! Imponerande och jättefint!

Sen gillar jag din sammetsclown såklart, den är ju sjukt fin i färgen! :ler:

/Madde

oj så fina ord!:) det är väldigt roligt att höra.

det var en dyr clown men det är ju jäkligt fin. dock snor den all mat som man slänger i och ger till anemonerna;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...