Andy88 Postat 1 januari 2012 Författare Dela Postat 1 januari 2012 kanonsnyggt precis som nanot!Tack så mycket fredrik! /André Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 1 januari 2012 Författare Dela Postat 1 januari 2012 Snyggt André och en grym ny mussla. Ser fint och välvuxet ut alltihop.Tackar! Du är välkommen för en titt om du känner för det. Det är väldigt välvuxen och den tvåfärgade euphyllian jag köpte av dig har dubblat sin storlek nu. /André Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 1 januari 2012 Dela Postat 1 januari 2012 Välvuxet i fint Andy!! En ny liten skönhet ser jag..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 1 januari 2012 Författare Dela Postat 1 januari 2012 Välvuxet i fint Andy!! En ny liten skönhet ser jag..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkJajjemen. Och någon mer ska där i. /AndréSent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 1 januari 2012 Författare Dela Postat 1 januari 2012 Så nu vet man hur en bta känns när den bränner. Flytta fragghyllor för att skrapa glaset görs inte smärtfritt./André Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 2 januari 2012 Författare Dela Postat 2 januari 2012 Fick till lite snygga bilder på min Rostratus igår som bara måste läggas upp. Ajabaja, den rör ni inte. Eller som jag brukar säga; Rör du Dör du! Än så länge har inte firren visat något intresse för musslorna vilket är väldigt skönt iaf. /André Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Mycket vacker firre.. Nästa som min egen säg nu till på skarpen att han ska plocka glasroser..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 2 januari 2012 Författare Dela Postat 2 januari 2012 Mycket vacker firre.. Nästa som min egen säg nu till på skarpen att han ska plocka glasroser..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkHehe, ja jag ska skälla på han nu ikväll tänkte jag. Han kunde iaf provsmakat på någon men de vill han inte. Det är som ett barn som vägrar äta grönsaker. /André Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Riktigt fint exemplar av fjäril det där!Snygga musslor, antar att den lilla blå på stenen är den nya? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 3 januari 2012 Författare Dela Postat 3 januari 2012 Nytt projekt på gång.Eftersom mina 3 fragghyllor förstör mycket i karet så planerar jag en fraggtank som tyvärr få stå bredvid karet. Inne i bänken kommer inte fungera något vidare pga dåligt utrymme. För att lyckas med detta måste jag ersätta mina stora golvhögtalare till surroundsytemet. Någon som har tips på bra högtalare som ersättare? Fraggtanken kommer bli 40x30x25 och försörjning av vatten får bli ett eget system med pump från sumpen och avrinning tillbaka. Detta för att minska kladd och att systemet inte kommer drabbas vid vattenbyte och alltid kan stå igång. Belysning kommer bli en diy ledramp och experter får avgöra hur många chip som behövs. Tanken är att köra med rätskiva men får se hur det blir med den saken./André Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 3 januari 2012 Författare Dela Postat 3 januari 2012 Riktigt fint exemplar av fjäril det där!Snygga musslor, antar att den lilla blå på stenen är den nya?Den är mycket tjusig och äter hela dagen lång. Den lilla på stenen är den nya, ser nästan lika dan ut som min andra blå./André Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Alternativet är ju att sälja av fraggarna :)Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 3 januari 2012 Författare Dela Postat 3 januari 2012 Alternativet är ju att sälja av fraggarna :)Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkJa du kan få köpa allt. Annons kommer ut vilken dag som. Hur jag än gör så kommer det alltid finnas minst en fragghylla kvar i karet och vet att du gillar hyllor lika mycket som jag. Hehe! /André Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Ja du kan få köpa allt. Annons kommer ut vilken dag som. Hur jag än gör så kommer det alltid finnas minst en fragghylla kvar i karet och vet att du gillar hyllor lika mycket som jag. Hehe! /AndréNågon typ av byteshandel kan väl ev funka ? Har säkert något som kan passa fint.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 3 januari 2012 Författare Dela Postat 3 januari 2012 Någon typ av byteshandel kan väl ev funka ? Har säkert något som kan passa fint.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkDet jag har som inte redan finns i ditt kar är bara favia och sarcophyton. /André Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Det jag har som inte redan finns i ditt kar är bara favia och sarcophyton. /AndréMen hallo! Du far land o rike runt.. O handlar/byter sen har du samma som migMed vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 3 januari 2012 Författare Dela Postat 3 januari 2012 Men hallo! Du far land o rike runt.. O handlar/byter sen har du samma som migMed vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkHaha! jag har mycket som du inte har men inte så lätt att fragga. /André Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Övning ger färdigheter.. :) måste ta mig i kragen i komma över en dag.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 3 januari 2012 Författare Dela Postat 3 januari 2012 Övning ger färdigheter.. :) måste ta mig i kragen i komma över en dag.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkJa det gör det. Har faktiskt en acrofragg och några knappar på tillväxt som du inte har. Ja det tycker jag du får göra, här ligger faktiskt 4 nakensnäckor och väntar på dig i ett extra kar. /André Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 5 januari 2012 Författare Dela Postat 5 januari 2012 Nu har jag äntligen bytat ut 5l dunkarna till 10or istället. Höll på en bra stund igår kväll men nu är det gjort och ingen är gladare än jag. /André Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 5 januari 2012 Dela Postat 5 januari 2012 Kan bara gratulera till uppgraderingen.. Av dunkarna.. Vem vill inte dubbla ballingvolymen bara sådär..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 5 januari 2012 Författare Dela Postat 5 januari 2012 Kan bara gratulera till uppgraderingen.. Av dunkarna.. Vem vill inte dubbla ballingvolymen bara sådär..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using TapatalkTackar! Jag tycker synd om dig som inte har plats till en uppgradering. /André Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 6 januari 2012 Författare Dela Postat 6 januari 2012 Fick till en bra bild i blåljuse på min trachyphyllia igår. Men det var inte därför jag fota den. På högersida ser man att den har blivit blekare i färgerna, eller rött har gått till rosa och grönt till skrikigt grönt. Inte mig emot men den har blivit bränd av en bta på den sidan och nu sprider sig de ljusa färgerna mer och mer. Den är fortfarande uppsvälld som den brukar och ser inga tecken på att den skulle må dåligt. Något som kan svara på varför det blivit såhär? /André Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Floppo Postat 6 januari 2012 Dela Postat 6 januari 2012 Härligt kort ! 😄 Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dimorb Postat 6 januari 2012 Dela Postat 6 januari 2012 Länk om olika försök att odla och hålla goniopora.. väldigt bra och kan säkert hjälpa till att förbättre överlevnadsstatistiken: http://www.advancedaquarist.com/2005/10/aafeature2 Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg