Gå till innehåll

Gissa måtten - vinn skivanemoner!


Henrik Jonsson

Rekommenderade inlägg

  • Svar 306
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

  • 2 veckor senare...

Dog tävlingen eller tröttnade alla precis som mig?

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med din fråga. Jag skulle kunna be dig läsa på sidan tolv i tråden där svaret står skrivet. Jag skulle också kunna fråga dig varför du än en gång skriver i en tråd du tröttnat på. Din fråga är å andra sidan skriven på ett sätt som gör att den kan tolkas som ett rent retoriskt inlägg i syfte att vara lite, lite dryg.

Hjälp mig nu Jörgen, vilken svar söker du i livet?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Herre gud vad du tar åt dig och blir sur. Här inne kan man ju inte säga flaska. Varför? Jag har inte tröttnat på ditt kar och dina fantastiska bilder bara gissningstävlingen som blev lite väl långdragen. Så sudda ut din sura min och ta mer bilder på burken istället

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kollade sida 12 i detta inlägg och ingenstans står det måtten på burken

Men där står att tävlingen är flyttad till PM-format eftersom det fanns en del som störde sig på den.

Jag ber om ursäkt för att jag kanske bet ifrån lite hårt nyss, men jag orkade inte med en omgång till av klagomål på tråden. Jag trodde det var över med det jag skrev förut om flytt av tävlingen (som jag får PM om lite då och då, men hittills inget som är rätt).

Kul att du och andra uppskattat bilderna, sånt värmer. Jag har bytt dator och lite annat den senaste tiden, men nu är jag snart tillbaka med nya bilder. Om inte annat så får jag väl ta en bild av hela rummet till Addos tråd.

Så fortsätt du att säga flaska på forumet, så ska jag vara mindre lättstött i fortsättningen.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...
  • 1 månad senare...
  • 2 månader senare...

Det är ju dystert att några som klagar märks mer än alla de som har haft ett nöje av att läsa tråden. När det gäller rykten finns det någon som forskat fram att ett minus är lika med fjorton plus så räkna alla andra svar på tråden som plus. Detta är det 247:e svaret på tråden så det visar väl om något att de allra flesta uppskattat din tråd och dina bilder.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...