Gå till innehåll

Gissa måtten - vinn skivanemoner!


Henrik Jonsson

Rekommenderade inlägg

  • Svar 306
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Ge fan i att läsa tråden om den är så jävligt töntig då...det kan nog inte vara så svårt.. .:arg:

Det är alltid kul med en tråd som man kan följa, och se vad andra gör,m.m.

Klart man är nyfiken på måtten...:smiley2:.

Behöver nog inte säga mer...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hade nog tyckt tråden var bra mkt mer intressant att följa om den inte varit proppfull med gissningar på måtten och snack om detta,tycker det är ganska ointressant egentligen och vill helst se lite mer bilder på byggnationen. Men det börjar kännas meningslöst att följa den när man får sovra bland alla i min meningtotalt ointressantainlägg om mått.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, vi gör väl så här då:

Gissa inte på de förhatliga måtten här i tråden, då det är töntigt. Eftersom jag utlovat pris till den som först kommer med dem, så låter jag ändå tävlingen fortsätta i form av PM till mig. Jag meddelar om någon vummit och skriver då ut måtten här, inte innan. Eftersom flytten är klar och skivanemonerna är i det nya karet och mår bra får väl en eventuell vinnare komma och hämta vilken typ av mjukis den vill ha.

Bygget då?

Jo det börjar väl bli klart nu. Det saknas luckor på sidorna av akvariet och lite annat utanför. Inne i akvariet ser det mer och mer ut som det ska. En del sten kommer kanske flyttas och delar av sittdjuren ska spridas ut lite bättre. Jag är inte färdig med hur jag vill ha ljus och cirkulation, men jag hoppas kunna slippa synlig teknik så långt det går.

Det har just börjat bli skymning, så den ena MH-ramen har redan slocknat.

En av kirurgerna har redan somnat, men de andra tre simmar på och letar mat. De ser rätt trygga ut efter bara två dagar i nya hemmet.

post-1302-14468912046409_thumb.jpg

post-1302-14468912046471_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

2005-01-23_204202_20050123_forsta_hela.jpg

Ja, du Henrik!Bilden på ditt lååånga kar varnågot av de coolaste jag sett på länge smiley32.gif. Kul tråd, även om jag själv skippat att gissa smiley1.gif

Tittar nu på mina kar och suckar lite lätt...Har alldeles för liten lägenhet smiley17.gifmen jag har förmodligen den längsta soffan på3,60 iaf.smiley4.gif

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kanonfint....du tar fina bilder också...du kan väl alltid ta och maila

några till mig som man kan ha som bakgrundsbild på datorn om du vill...smiley2.gif.smiley2.gif.smiley2.gif.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...