ballsam Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 Känns som det kan bli en trevlig träff det här. Kanske ska poängtera att det inte finns nåt tak på antalet deltagare. Stor lokal med mycket plats..Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dykaren Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 Jag är också pigg på att hänga på... samåkning med Ricke och Stig? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 18 augusti 2011 Dela Postat 18 augusti 2011 Jag kommer åka rätt tidigt för hinna se alla karen på vägen, så om ni från växjö vill åka med mej så får ni vara morgonpigga jag kan köra om växjö bara 1 mil längre men tar lika lång tid om man håller hastigheten Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 25 augusti 2011 Dela Postat 25 augusti 2011 Måste ju hålla liv o igång tråden! snart bara en vecka kvar till vad som ser ut att bli en stor träff!Frågar igen om det är någon som har nått kul att sälja/skänka bort.jag verkar bli den enda kalmarläns representanten Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hermanbrute Postat 25 augusti 2011 Dela Postat 25 augusti 2011 Kan kanske få med mig några små fraggar utav en mjukkorall om nån är intresserad. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ballsam Postat 25 augusti 2011 Dela Postat 25 augusti 2011 Ska se om jag kan skrapa ihop nåt till skänkes eller säljes. Kan nog ha en och annan pryl till salu annars..Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Stensson Postat 26 augusti 2011 Dela Postat 26 augusti 2011 Illa, var så inställd på att åka redan i helgen så tänkte sressa iväg vägbeskrivningar mm tills jag insåg att detta inte är förrän nästa helg. Skönt då detta varit en illa vecka med möe arbete o lite salt.Jag tror att jag kan fixa 3 sorters knappar.. absolut inte fulla stenar på alla,, 1-3 enstaka polyper av de som växer långsamt o e kluriga att fragga, mer av de som växer bättre. Är absolut inte girig eller snål , men någon var sjukt svår att få något bra av skalpellen var även utlånad till någon doktor i Aneby.Skall även försöka få ut något huvud av micromussa, samt acan. Lovat bort någon redan nu. så vet inte hur möe mer man får fram.Skall besöka några på vägen så de har såklart förtur.har även en pjäs Euphyllia som jag kan tänka mig ta med. rätt så stor och läcker grön i blåljus.svårt att återge via kamera, Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ballsam Postat 27 augusti 2011 Dela Postat 27 augusti 2011 Vad är det för knappar?Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 27 augusti 2011 Dela Postat 27 augusti 2011 Jag kanske missat något men det vore bra med en sammanfattning om tid, plats och hur man hittar dit. MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Stensson Postat 27 augusti 2011 Dela Postat 27 augusti 2011 De har orange kärna, grön yttre ring och bruna fansar.grön kärna, grön yttre ring och bruna fransar.orange eller gul kärna.Blå eller royalblå yttre ring. Fransarna tror jag har samma "stänk" av färg som kärnan. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ballsam Postat 27 augusti 2011 Dela Postat 27 augusti 2011 Jag kanske missat något men det vore bra med en sammanfattning om tid, plats och hur man hittar dit. MVH LasseEnkelt att hitta, men för enkelhetens skull ska jag be laserbengan att lägga in en exakt vägbeskrivning. Tiden som figurerat är väl att det drar igång vid 12-13-tiden och håller på ett tag. Antar att det finns pratglada sociala människor som kommer dyka upp, så det kan kanske dra ut lite på tiden : )Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ballsam Postat 27 augusti 2011 Dela Postat 27 augusti 2011 Just det ja.. Ni som tänker titta in i vrigstad på dit eller hemvägen (eller nån annan gång) kör till följande adress: Kyrkogatan 6 Vrigstad 0382-12622 eller 0735040500 Bor centralt i byn väldigt nära värdshuset och svenska kyrkanSent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Genne Postat 28 augusti 2011 Författare Dela Postat 28 augusti 2011 Ni som ska till träffen i Gnosjö har adressen här och kan söka för karta på Eniro sök på Lasercentrum i Gnosjö AB Platåv. 4 335 32 Gnosjö.Och för de som ska passera mig på vägen.Glenn SporrongÖstra Vasagatan 14568 32 Skillingaryd Tele:070 2329116 Har även med den telefonen till Gnosjö om någon behöver få hjälp att hitta sista biten.Jag åker mot Gnosjö vid 11.40 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ballsam Postat 28 augusti 2011 Dela Postat 28 augusti 2011 Ricke och Stensson; kommer ni förbi en stund innan? Samåkning? Fler som åker med er? /SamuelSent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dykaren Postat 28 augusti 2011 Dela Postat 28 augusti 2011 Jag hänger gärna med Ricke... tidig morgon är inga problem här.Är det någon som vill att jag ska ta med mig något så kan ni höra av er till hans@drakfisken.se Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tweeny Postat 28 augusti 2011 Dela Postat 28 augusti 2011 Glenn bor juh på vägen, man åker ju igenom skillingaryd. Så jag skulle gärna titta förbi hos han påvägen hem...ska kolla om min sambo e lika sugen som jag. beror väl på hur länge vi stannar i Gnosjö kan jag tänka mig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Stensson Postat 28 augusti 2011 Dela Postat 28 augusti 2011 Samuel: Kommer absolut förbi dig innan.På hemvägen tänkte jag hänga på Glenn. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Ok Hans då åker jag runt Växjö, någon mer som ska med då? har 2 platser kvar då jag har liten bil o det blir trångt i baksätet med 3st. Samuel det blir jag o Hasse som kommer förbi dej innan så samåker vi med din stora bil Skulle vilja ta Glenn innan om det är möjligt så det inte blir så sent. Fast om akvariet är släckt kanske det inte är så mycket o se på förrens efter? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ballsam Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Ok Hans då åker jag runt Växjö, någon mer som ska med då? har 2 platser kvar då jag har liten bil o det blir trångt i baksätet med 3st. Samuel det blir jag o Hasse som kommer förbi dej innan så samåker vi med din stora bil Skulle vilja ta Glenn innan om det är möjligt så det inte blir så sent. Fast om akvariet är släckt kanske det inte är så mycket o se på förrens efter? lyset är inga problem att kräma på när det passar. stensson vill komma innan han också, så frågan är bara om vi ska klämma in glenn på vägen dit eller hem. tror han planerar att lämna skillingaryd runt 11.40 om jag minns rätt. det tar ca 25 min vrigstad-skillingaryd vilket gör att vi behöver åka från mej runt 10.30 om vi ska hinna kolla på hans kar, vilket innebär att ni som kör över vrigstad behöver vara här 10.00.. funkar det? stensson: har du tänkt ta egen bil från vrigstad, eller samåka? stigigemla: har du tänkt samåka med ricke? har för mej att du nämnt det innan. kolla med PärS annars Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Stensson Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Jag kan ta egen bil, inga problem.Måste få plats med alla frags Är tanken då att slingan för de som besöker dig blir samuel-glenn -gnosjö ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 De som vill åka med mej får gärna medela det senast fredag, jag har 2 platser kvar. Blir det fler från växjö så kanske ni får ta en egen bil vi får se hur det bllir.Ska kolla upp hur dax jag är hos dej samuel, möjligen kan jag se ditt kar på hemvägen (måste ju ändå tillbaka för att hämta bilen) o glenns innan träffen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Ja jag tänkte åka med Ricke men funderar på att försöka ragga upp någon ytterligare. T.ex Pär S eller Jimmy. Och då behövs två bilar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan W Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Jag skulle också vilja följa med:) tyvärr är jag inte hemma i helgen:skal Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Som jag skrivit tidigare så bestämmer jag mig i sista minuten om jag kommer eller ej. Sista minuten innebär lördag morgon. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Som det ser ut nu så kommer jag och bättre hälft. Skall se om vi kan köra tidigt från Götet så jag hinner våldgästa Glenn på nervägen. Sedan bär det iväg till Lammhultstrakten, eventuell med ett besök i Gemla över natten. Inte klart ännu riktigt.MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.